Terug naar overzicht
Hey Isabelle,Ik trouw op 18 mei, maar enkel voor de wet dan. Voor de kerk is op 28 juli. Oké, dan is het nog niet zo erg dat het weer wat slechter is, maar ook ik hoop nog op een beetje zon. En ik heb al heel erg ingezeten met al die bruidjes die morgen trouwen en volgende week. Zeker omdat het zo lang droog en warm is geweest. En je plant ook een beetje je bruiloft omdat je dan denkt dat het goed weer gaat zijn. En die kans is nog steeds groter in mei dan in april. Het omgekeerde is nu bewezen.Ik wens je alvast een stralende dag toe en hoop met heel mijn hart dat de zon toch nog mag schijnen op 19 mei.
Heb net op skynet.be gekeken naar het weerbericht en voor volgende week vrijdag en zaterdag geven ze slechts 10% kans op neerslag. Ik zal mee duimen dat het toch een beetje zonnig gaan zijn.
hoiwij trouwen ook op 19 mei 2007en wij zijn ook volop aan het hopen op zeer goed weer maar ik vrees er een beetje voor.maar je mag de regen u dag niet laten verderven.maak er een fijne dag van dat gaan wij ook doenmet of zonder regen.natuurlijk hopelijk zonder.veel succes gewenstevy
Wij waren nog bij de gelukkigen die afgelopen zaterdag met een stralende zon getrouwd zijn. Dat is natuurlijk het allerfijnst, dus ik duim voor iedereen mee dat het heel snel weer omslaat en terug beter wordt! Maar hoe dan ook, het wordt toch een onvergetelijke dag, regen of niet :-)groetjes,Wendywww.tom-wendy.be
Hallo, Wij zijn vandaag getrouwd voor de wet en trouwen op 19 mei voor de kerk!!! Vandaag was alleszins al een superdag, ondanks het slechte weer, maar dat heeft ons niet verhinderd er volop van te genieten!!!!Veel succes nog met de laatste voorbereidingen en alvast proficiat!Els & Koen
hela,wij trouwen op 16 en 18 mei en zijn ook overal weerberichten aan t bijhouden.er zijn een paar sites die wij op de voet volgen (lees: elke dag een paar keer) ;-)Als je op google intypt: weersverwachtingen België kom je er een paar tegen. En voorlopig ziet het er vanaf donderdag heel goed uit hoor!Dus niet panikeren!!veel zonnig trouwplezier van een aftellend bruidjeBieke (nog 4 dagen tot de wet, nog 6 dagen tot de kerk) JOEPIE JOEPIE
Wij trouwen ook de 19e. En ja, we hopen op mooi weer maar als het niet kan zijn, dan is het maar zo. Dat zal onze dag niet maken of kraken zeker?We zijn vorig jaar ook de 19e mei getrouwd voor de wet en toen regende het, we hoopten dat er meer kans ging zijn om dan dit jaar mooi weer te hebben maar we zien wel...GroetjesWendywww.wendy-jonathan.be