TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
VERA
18-7-2007
|
11-5-2007 14:00:46
hallo bruidje, ik woon niet ver van architect, heb er nooit feest gehad maar al veel horen over stoeffen succes veke
|
|
Mario
23-8-2008
|
11-5-2007 20:23:31
Hallo, Wij zijn 2 jaar geleden naar een receptie geweest in "De venkel" en dat was AF! Een heel goede, vriendelijke bediening en heerlijke hapjes. Groetjes, M&M 23/08/08
|
|
Veerle
|
11-5-2007 20:28:52
Hey Karlien,
wij zijn naar de Architect gaan kijken bij onze speurtocht naar een zaal. Herlinde (gastvrouw) was zeer vriendelijk, we hebben een goede uitleg en rondleiding gekregen!! De gastvrouw is absoluut niet opdringerig. Ik vind het een zeer mooie zaal. Toen wij gaan kijken zijn (oktober 2006) waren ze aan het werken buiten(kranen,... achteraan) maar dat ging tegen augustus zeker opgelost zijn, zo zei Herlinde; ze zijn extra parking aan het bijmaken. Ik heb na de rondleiding een blanco "standaardcontract" meegekregen, met prijzen e.d. om eens te bekijken met mijn toekomstige (hij was er niet bij toen ik gaan kijken ben met mijn mama). De huurprijs voor de zaal is (was) € 1.800. We hebben, uiteindelijk gekozen voor een andere zaal (Kattebroek in Dilbeek), waarom? Gewoon om praktische zaken: * De drank is wel aanwezig, maar je moet zelf instaan voor traiteur (ze geeft wel een lijst mee met traituers waar ze mee samenwerkt als je dat vraagt!) met personeel, DJ, tafelversiering, nadien de zaal 'opruimen' (alles aan de kant zetten e.d., maar niet poetsen)Wij hadden liever een 'all-in' formule waar eten, drank, muziek,... allemaal in is. * De toiletten zijn op de benedenverdieping, de zaal op de eerste verdieping. Dus ... trappen! (er is geen lift) Mijn grootvader zit in een rolstoel en mijn grootmoeder is ook minder mobiel, dus het zou een hele klus zijn, telkens als iemand van hen naar de WC zou moeten gaan. En hun kenende, zouden ze zich generen het telkens te moeten vragen aan iemand. Niets aan te doen natuurlijk.
Ik denk dat ze een webstite hebben (even zoeken... gevonden!)www.de-architect.be of www.licencetobuild.be (doorklikken naar projecten - De Architect)
Voila, hopelijk ben je wat geholpen?
Groetjes,
Veerle http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl
|
|
saskia
7-9-2007
|
13-5-2007 11:26:15
hey
wij zijn vorig jaar ook gaan kijken naar de architect en zijn nadien ook wegens praktische redenen naar een andere zaal getrokken maar toch ook wel een beetje voor de prijs... trouwen is al zo duur en je huurt dan voor een heel hoog bedrag een 'lege' (wel heel mooie) zaal waarbij je ook nog eens evenveel waarborg moest betalen (daar werd achteraf wel al de drank op verrekend maar toch). dan heb je een zaal maar dan heb je nog niks anders (personeel, eten, dj...) nu hebben we een zaal met personeel en alles erop en eraan en kost het ons iets meer voor alles dan alleen het huren + waarborg van de architect...
geen slecht woord over de ontvangst, uitleg,... echt super in orde!! en heb er ook nog nooit horen over klagen maar t hangt er ook vanaf welke traiteur je neemt het enige waar je rekening moet mee houden is dat je dus al dik 3000 euro kwijt bent voor de zaal alleen...
groetjes sas677
|
|
Mieke
22-9-2007
|
14-5-2007 8:27:58
ja wij zijn ook eens geweest naar de architect en het is duur voor een zaal he, dan moet je nog voor alles zelf zorgen. Het is ook geen praktische zaal, in verschillende verdiepen.
Wij gaan naart Krkelhof in gooik, daar is alles voor ons geregeld
succes groetjes Mieke 22/09/07
|
|
Natalie
29-12-2007
|
14-5-2007 11:06:10
Hi, wij zijn ook naar De Architect gaan kijken. Hele mooie zaal ! Wij waren op zoek naar een zaal waar we onze eigen traiteur mochten meebrengen maar hebben toch niet voor De Architect gekozen omwille van hun manier van werken en de kostprijs. Je moet niet alleen een groot bedrag betalen voor de huur van de zaal, ook moet je huur betalen voor hun muziekinstallatie en daarenboven moet je ook de wijn, aperitief en drank van de zaal afnemen. Voor die prijs hadden wij toch gehoopt op vrijheid daarin. Als je begint te rekenen, komt het gauw heel duur uit. Ook de plastic stoelen vond ik een afknapper.
Als je heel veel mensen uitnodigt (> 200 pers) kan deze zaal wel interessant zijn, als je het niet erg vindt dat je over 2 verdiepingen verspreid zit.
Groetjes
|
|
Karlien
6-9-2008
|
14-5-2007 17:34:33
Bedankt voor jullie interessante tip! Archtect is inderdaad wat meer geregel en daarbij niet zo goedkoop. Intussen zijn we al eens naar De Venkel gaan kijken. De zaal is onlangs geverfd en ziet er leuk uit. We zijn enkel bang dat het een beetje te klein zal zijn voor ons avondfeest +- 120 personen + dansfeest +- 50 personen. Tenzij we natuurlijk geen dansfeest geven. Er is een mooie tuin voor de receptie en bij regen kunnen de gasten binnen in een ander zaaltje. Groetjes, Karolien
|
|
Ilona
24-5-2008
|
8-6-2007 13:37:14
Een zaal zoeken en kiezen hangt heel erg af van de "klik" die je meteen maakt of niet. Bij de venkel was die bij ons absoluut niet gemaakt. De man om ons rond te leiden was te laat, was absoluut niet geïnteresserd, leidde ons maar wat rond, en toen we alles gezien hadden, zei hij op zo'n ongelooflijk domme toon: moeten jullie de prijzen nog weten of interesseert het jullie niet meer? Hoe enthousiast kunnen wij zijn als hij het al niet is? Ik vond de zaal er trouwens ook maar povertjes uitzien en er gingen echt niet veel mensen inkunnen, tenzij je op elkaars schoot moest zitten. Zijn zinnetje: jullie denken toch niet dat jullie vroeg zijn, (1,5 jaar op voorhand), ik heb al een feest gepland in 2010 (ofzoiet), van iemand die content was en hier nog een communiefeest wil geven. Tof voor hem, maar één feest gepland in 2010, wat interesseert mij dat nu? Alleszins, zonder "klik" doen we zelfs de brochure niet meer open eens we thuis zijn.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|