Terug naar overzicht
Hi, Bij ons is het ook zo dat alle mannen vd suite een eigen kostuum aandoen. Vooral mn vader wilde dat want hij vindt alle mannen gelijk echt niks, en hij vindt gehuurde kostuums iets van vroeger, toen de boeren geen kostuum hadden en dan maar gingen huren. Het heeft heel wat voeten id aarde gehad om het aan mn schoonouders verkocht te krijgen, maar we zijn er toch uitgeraakt. Ik zou enkel zeggen tegen de mannen vd suite (wij breiden onze suite uit met onze beste vrienden) geen linnen of beige te kopen. De meeste kostuums zijn grijs of zwart, dus ik zit daar eigenlijk niet mee in. Groetjes, Tinewww.14juli.bruiloftsite.nl
Hallo,Bij ons mogen de mannen van de suite kiezen welke kleur van kostuum ze dragen.Ik wil dat onze suite zich gemakkelijk in hun vel voelen die dag en niet dat ze zich ambetant voelen omdat ze een vooropgelegd kostuum moeten aandoen. Iedereen moet zich kunnen amuseren die dag! Bovendien heb je klassieke kostuums maar ook sportieve kostuums.groetjesvero 30/06/07
dag Annwij hadden een jaar geleden bij de voorbereiding gezegd: alle mannen mogen aandoen wat ze willen (met het gedacht goed te doen, want zo doet elk zijn goesting)De ene heeft een bruin gekocht, de ander een donkergrijs, de ander zwartMaar nu blijkt dat mijn pa een spierwitte vest heeftHeel leuk hoor :-( notik had nu ook niet gedacht dat hij dat zou doen, ik dacht een kostuum is donkera ja , wie denkt nu aan zoietsHij staat dus als enige witte tussen alle donkereik weet 1 ding, als ik het zou kunnen overdoen, iedereen verplicht in hetzelfdegoed geweten...groetjeschristel
Hoi AnnWij hebben aan onze suite gevraagd om allemaal een zwart kostuum aan te doen. Bijna iedereen had dit hangen, behalve mijn vader (hij heeft dat zonder problemen gekocht)Voor alle mannen hebben we een paars hemd met paarse das gekocht, op een zwart kostuum is dit héél mooi! En zo hebben ze allemaal iets identieks...De meesten dragen bijna nooit een kostuum dus wij hebben gekeken wat ze hadden en wat de meest voorkomende kleur was...Veel succes!GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag AnnMisschien kan je zoeken naar een accent dat bij alle mannen hetzelfde is, zodat ze toch herkenbaar zijn als deel van de suite: een corsage die ze op hun revers steken is dan het meest voor de hand liggende...groetjesLien
Mijn schoonmoeder wou dit ook. Maar uiteindelijk zijn het de bruid en de bruidegom die kiezen vind ik. Dus nu gaat iedereen in dezelfde winkel zijn kostuum huren. Het is onze dag en niet die van de ouders. Zij mochten toen kiezen, nu kiezen wij. :)