Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank

11-5-2007 14:21:32
Heyhey,
ik lees hier dat er heel wat onder de zonnebank gaan voor hun trouw. Vorig jaar zat ik op terras in de zon toen iemand die ik ken van lang geleden in een mooi wit kleed voorbij kwam ... maar ... haar blote rug vertoonde sporen van bruinen in een badpak (typisch snit zodat ze gebruind was aan de buitenkant van haar rug, maar niet in het midden, sorry als ik het te cryptisch uitleg, maar ik hoop dat jullie me begrijpen).
mijn vraag is nu: kan je door naar de zonnebank te gaan dit vermijden? krijg je hierdoor de spaghetti-bandjes van topjes, de halterbandjes van bikini's enz weg? we trouwen namelijk na de zomer, en dan is er dus een grote kans dat ik al 'fout' (lees op foute plaatsen) gekleurd ben.

merci!!

ps: ik ben een zonnebank-leek ;-)

E
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 300

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik11-5-2007 16:37:46

Hoi E,

Helemaal weg krijg je dit niet, maar het vermindert echt wel al heel fel door onder de zonnebank te gaan. Andere optie is insmeren met van die bruinen zonder zon doekjes, dan kan je echt gericht op die plaatsen te werk gaan. Ik zou gewoon de laatste weken voor je trouw ook wat opletten, en niet teveel met korte mouwen in de zon lopen, want die tekenen vaak af op je armen, wat je een witte t-shirt effect geeft.

groetjes,

Wendy

E
13-10-2007
 Meld misbruik11-5-2007 20:23:25

dank je wel! ik zal je raad opvolgen!!

nathalie
1-9-2007
 Meld misbruik16-5-2007 15:44:38

wat je ook kan doen is je laten airbrushen in het schoonheidssalon.
Dit kost ongeveer 40 euro, maar dan ben je wel egaal bruin.
Ja moet dit wel een kleine week op voorhand laten doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...