Terug naar overzicht
hallo, het offerandegebed wordt bij ons gekozen door de priester, de vredeswens zal de priester ook doen, de voorbeden hebben wij zelf geschreven... zo kan je het ook persoonlijk maken. Wij hebben voorbeden voor onszelf, onze ouders, broer en zus, overledenen en onze vrienden
Hallo Caroline,Bedankt voor je snelle reactie.We zullen het dan nog even met onze pastoor moeten bespreken voor de teksten:-)Alvast bedankt
Hallo,Ik heb op het hierbovenvermelde e-mailadres een bijlage verstuurd. Daar staan echt keiveel teksten in. Ik hoop dat je er iest aan hebt.Groetjes Daisy26/05/2007
wij mochten alles zelf kiezen van onze pastoor... we mochten het evangelie ook zelf kiezen... anders mail je ons misboekje eens door hoor...groetjesevelien29-06-07
Oké jullie mogen het gerust doormailen...alvast bedankt (Evelien & Daisy)
Hoi Evelien en Daisy (of Kristel)Kunnen jullie je boekje of teksten ook eens naar mij doormailen. Ik zit ook een beetje in de knoop met m'n boekje.vanessa.deconninck@telenet.beBedankt hoor!Groetjes,Vanessa
Hoi,Ik moet hier nog aan beginnen, maar het zou wel leuk zijn als ik al wat tekstjes had. Als het niet te moeilijk kan je het dan ook eens doorsturen naar delphine@muldersoptiek.be? Alvast bedankt,Delphine
Hallo allemaal,Zouden jullie mij een plezier kunnen doen met de voorbeelden ook naar mij door te sturen? Heb ook niet zoveel inspiratie en als je al voorbeelden voor je hebt liggen, hoop ik zelf wat meer ideeën op te doen...Alvast bedankt, groetjes,Christel
oeps, mijn emailadres nog:christel.foriers@gmail.comGroetjes,Christel