Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help tekst voor huwelijksviering....

11-5-2007 16:20:49
Hallo allemaal,

Wij zijn net zoals zovelen onder jullie nog op zoek naar een gepast tekstje voor volgende onderdelen in onze huwelijksceremonie :
- Voorbede
-Offerandegebed
- Vredeswens
Heeft er iemand leuke ideetjes...mailen kan naar patrick.de.saeger@skynet.be of via de website! We hebben al eens gekeken op de websites die hier meestal vermeld worden maar willen toch nog iets anders....bedankt

kristel
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2563

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik11-5-2007 16:22:51

hallo, het offerandegebed wordt bij ons gekozen door de priester, de vredeswens zal de priester ook doen, de voorbeden hebben wij zelf geschreven... zo kan je het ook persoonlijk maken. Wij hebben voorbeden voor onszelf, onze ouders, broer en zus, overledenen en onze vrienden

kristel
11-8-2007
 Meld misbruik11-5-2007 16:26:32

Hallo Caroline,
Bedankt voor je snelle reactie.
We zullen het dan nog even met onze pastoor moeten bespreken voor de teksten:-)
Alvast bedankt

Daisy
26-5-2007
 Meld misbruik11-5-2007 17:42:02

Hallo,

Ik heb op het hierbovenvermelde e-mailadres een bijlage verstuurd. Daar staan echt keiveel teksten in. Ik hoop dat je er iest aan hebt.

Groetjes Daisy
26/05/2007

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik11-5-2007 17:42:16

wij mochten alles zelf kiezen van onze pastoor... we mochten het evangelie ook zelf kiezen...
anders mail je ons misboekje eens door hoor...

groetjes

evelien
29-06-07

kristel
11-8-2007
 Meld misbruik11-5-2007 17:44:06

Oké jullie mogen het gerust doormailen...alvast bedankt (Evelien & Daisy)

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik12-5-2007 7:41:22

Hoi Evelien en Daisy (of Kristel)
Kunnen jullie je boekje of teksten ook eens naar mij doormailen. Ik zit ook een beetje in de knoop met m'n boekje.
vanessa.deconninck@telenet.be

Bedankt hoor!
Groetjes,
Vanessa

delphine
15-12-2007
 Meld misbruik12-5-2007 18:07:47

Hoi,

Ik moet hier nog aan beginnen, maar het zou wel leuk zijn als ik al wat tekstjes had. Als het niet te moeilijk kan je het dan ook eens doorsturen naar delphine@muldersoptiek.be?

Alvast bedankt,
Delphine

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik13-5-2007 14:02:24

Hallo allemaal,

Zouden jullie mij een plezier kunnen doen met de voorbeelden ook naar mij door te sturen? Heb ook niet zoveel inspiratie en als je al voorbeelden voor je hebt liggen, hoop ik zelf wat meer ideeën op te doen...

Alvast bedankt, groetjes,

Christel

Christel
5-7-2008
 Meld misbruik13-5-2007 14:03:02

oeps, mijn emailadres nog:
christel.foriers@gmail.com

Groetjes,

Christel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info