Terug naar overzicht
Hey Katrijn, Als je mij je e-mail adres doorgeeft, dan mail ik je mijn excel files. Ze zijn wel in het engels...Groetjes, Caroline
is het mogelijk dat ik dit ook doorgemaild krijg? ik ben ook zo bang om dingen te vergeten...en lijkt me wel praktisch om er meteen de kosten bij te schrijven en al!alvast bedankt!sterretje.boven@hotmail.com
Hallo, in elk bruidsmagazine vind je anders ook zo van die lijsten. Ik vind die alvast heel handig om niks te vergeten...Groetjes
merciekestrijndebeuck@yahoo.com
zou iemand mij dit ook kunnen doormailen alvast mercikeslots-of-stars-in-the-sky@hotmail.com
en nog een toekomstige ongeruste bruid die dit graag had gekregen... ;-)alvast bedankt,pinowis@hotmail.com
Hey,Is het mogelijk om dit ook naar mij door te mailen?Alvast bedankt!!email= ann@xssass.beGroetjesAnn
Zou het mogelijk zijn deze ook naar mij door te sturen???Alvast bedankt: mijn emailadres: christel.foriers@gmail.comGroetjes,Christel
naar mij ook aubmerciekesmiekededobbeleer@hotmail.comMieke22/09/07
Zouden iemand dit alsjeblieft ook naar mij willen mailen? javaantje@gmail.comkwestie van zeker niets te vergeten en elkaar wat te helpen he ;-)Groetjes en alvast bedankt!Nathalie07/07/07
Is het mogelijk om dit ook naar mij door te sturen? mdesegher@hotmail.comDank
Dag allemaal! Als jullie het echt niet meer zien zitten of diegene die graag professionele begeleiding willen of gewoon de dingen uit handen willen geven....www.mydreamday.be Je weet maar nooit. Ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt. Zelf reeds 16 jaar gelukkig getrouwd met 2 tienerkidds wil ik graag een steentje bijdragen voor jullie grote dag! Vriendelijke groetjes, Roula
Hallo, Ik ben pas gevraagd, maar we trouwen al in de zomer. Ik kan zo een lijst dus best wel gebruiken...?Alvast erg bedankt!ingedolders@hotmail.com