Terug naar overzicht
Hey,Ik ben gewoon benieuwd: ben jij Marijke die met onze fotograaf trouwt?
Onze ouders krijgen aan het einde van de dag een klein boekje met foto's van die dag. De getuige geven wij in principe niets extra's.
Hey,Wij gaan trouwen op 3 mei 2008, en op 6 mei 2008 zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd. Vandaar dat we ook al eens nagedacht hebben over wat we hen (en mijn verloofde zijn ouders) cadeau zouden doen. Ze zijn tot nu toe ook super geweest, willen best alles in twee doen en meebetalen aan het feest, dus wilden we toch wel iets speciaals.Daarom gaan we hen waarschijnlijk een weekendje cadeau doen onder vorm van een Go Bongo-bon. Je hebt daar heel veel keuze in, verschillende prijsklasses, en zo kunnen zij er ook eens tussenuit. Groetjes nog,Tania
Hey An,Nee ik trouw niet met een fotograaf ;-)
wij geven aan de papa's en getuigen wijnassortiment cado en aan de mama's een kaarsenassortimentdat gebruiken ze en zo'n tinnen bord ofzo is niet echt leuk om te krijgen vind ik persoonlijk.groetjesMieke22/09/07
Hallo,Mijn ouders krijgen een Vlaanderen Vakantieland bon zodat ze er eens tussenuit kunnen. Mijn vriend zijn mama geven we een bon van haar favoriete bloemenwinkel : voor 6 maand, elke maand een vers boeket !Hangt er ook een beetje vanaf wat ze graag doen natuurlijk!Onze getuigen geven we elk een fles champagne "voor de moeite" ;-)GroetjesSofie
Hey,de ouders kregen van ons een fotodoosje met daarin foto's van de uitnodiging en van de dag zelf. De getuigen hebben elk vier tickets voor de cinema gekregen.Groetjes,Lieve