Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben bewust niet gekozen voor een busje maar wel voor een oude paardenkoets met oud bedoel ik zoals in de oude films echt romantisch maar we hadden naar de bussen gaan zien en zouden toch voor de oldtimer bus gekozen hebben. Ik vind het gedacht fijn om te weten dat de mensen zo zien dat he een trouw is.
Hoi,Ik heb deze bus ook gezien maar vond de oltimers toch mooier. Ik heb dan ook zo'n rode bus gekozen bij Pauwels.Groetjes
Hallo, wij waren oorspronkelijk niet van plan een bus te nemen, maar omdat er in de oldtimers geen airco zit, zowel de auto's als de bussen en vermits wij trouwen op 21/06/2008, hebben wij de VIP-bus ook vastgelegd. Buitenkant is inderdaad niets bijzonders, maar de binnenkant is super mooi.Je zit dan ook in een cirkel en niet allemaal achter elkaar.Voor ons sprong het er uit. We hebben ook gevraagd of het mogelijk is om soort van stickers langs de buitenkant te plakken met onze namen en datum, zodat de mensen dan toch nog zouden weten wie er in zit. Ik vind het privé zitten wel iets hebben, want we staan al een hele dag in de kijk. Wat natuurlijk wel plezant is eh ;-).Alvast nog veel plezier en succes met de planning!Angela21/06/2008