Terug naar overzicht
HalloIk weet dat Celine dion een liedje voor haar ouders geschreven had genaamd "because you loved me", hopelijk heb je hier wel wat aan.groetjes!
Hei PatWij trouwen ook de 1ste juni, en ik moet zeggen, ik heb mij zenuwen ook niet helemaal onder controleWanneer geven jullie eigenlijk het cadeautje aan de ouders af.groetjesSaskia
Hallo,Het afgeven van het cadeau hangt af van onze fotograaf. Ik heb hem 2 kaders meegegeven. Onze fotograaf blijft bij ons tot de openingsdans. Hij brengt zijn printer mee en in een hoekje van de zaal zal hij die uit printen. Zijn vrouw die eens binnenspringt pakt de kaders in. En dan laten we de ouders naar voren komen op een liedje en geven we e cadeau's af.Ik hoop dat het niet regent de 1ste juni. Veel succes met de voorbereidingen en onze dag.Pat010607
Hoi HoiWij hebben hier ook lang naar zitten zoeken.Het liedje "Bedankt lieve ouders, vonden we zo uit de tijd".We hebben nu het liedje "Thuis" van Guus Meeuws (of Meeuwis). Krijg er nu al kippenvel van als ik het hoor, dat zal dan nog wat geven!GroetjesKatrijn