Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling

14-5-2007 11:55:50
Hallo allemaal,
We zijn nog op zoek naar een wijze om onze tafels in te delen.
De gasten krijgen een kaartje met hun naam erop en de naam van hun tafel.
We zoeken leuke orginele ideetjes om onze tafels in te delen in thema's.
Groetjes

griet
13-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1697

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 12:33:48

hallo griet,
met de tafelindeling heb ik oor problemen, als je ideetje hebt mag je me dat steeds mailen
VEKEVIN@hotmail.com
succes
veke

nele
29-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 12:58:58

Hoi,

Een tof idee voor tafelindeling vind ik als je werkt rond een gemeenschappelijke hobby of iets waar je beiden van houdt.
Onze passie is moto's en de tafels krijgen een naam van een moto.
Veel succes.
Groetjes Nele

Carolien

Meld misbruik14-5-2007 13:04:19

Hey,
ik hou enorm van bloemen daarom krijgt bij ons elke tafel de naam van een bloem waar we dan ook een bloemstukje opzetten met die bloemen!
Nog veel succes!
Caro

Carolien

Meld misbruik14-5-2007 13:04:31

Hey,
ik hou enorm van bloemen daarom krijgt bij ons elke tafel de naam van een bloem waar we dan ook een bloemstukje opzetten met die bloemen!
Nog veel succes!
Caro

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik14-5-2007 13:21:04

Hi Griet,

Wij werken met het thema snoepjes. Bij het binnenkomen krijgen de gasten een klein zakje met een bepaald soort snoepjes erin. Op de tafel gaan we grote bokalen zetten met dezelfde snoepjes.

Wat we ook al veel gezien hebben is dat er rond het thema 'liefde is ...' gewerkt wordt.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Sabrina
5-5-2007
 Meld misbruik14-5-2007 14:44:05

Wij hebben tekentfilms genomen van in onze kinderjaren: troetelberen, snorkels, smurfen,...

Groetjes

Jotje
13-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 22:03:25

Wij doen iets met fietsen... onze gezamelijke hobby...

groetjes Jotje

Kathleen
26-5-2007
 Meld misbruik15-5-2007 11:13:15

Hoi,

wij hebben als thema 'tv-series', omdat onze uitnodiging net een filmposter is, waarbij we de gasten uitnodigen figuranten te zijn in de opname van onze film 'Het ja-woord'. De tafels worden ingedeeld per tv-serie (foto op klein ezeltje op de tafels). Bij het binnenkomen krijgen de gasten dan per koppel één fotootje van een hoofdrolspeler uit de overeenstemmende tv-serie en zo weten ze aan welke tafel ze moeten zitten.

Groetjes,

Kathleen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...