Terug naar overzicht
hallo griet,met de tafelindeling heb ik oor problemen, als je ideetje hebt mag je me dat steeds mailenVEKEVIN@hotmail.comsuccesveke
Hoi,Een tof idee voor tafelindeling vind ik als je werkt rond een gemeenschappelijke hobby of iets waar je beiden van houdt.Onze passie is moto's en de tafels krijgen een naam van een moto.Veel succes.Groetjes Nele
Hey,ik hou enorm van bloemen daarom krijgt bij ons elke tafel de naam van een bloem waar we dan ook een bloemstukje opzetten met die bloemen!Nog veel succes!Caro
Hi Griet,Wij werken met het thema snoepjes. Bij het binnenkomen krijgen de gasten een klein zakje met een bepaald soort snoepjes erin. Op de tafel gaan we grote bokalen zetten met dezelfde snoepjes.Wat we ook al veel gezien hebben is dat er rond het thema 'liefde is ...' gewerkt wordt.Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Wij hebben tekentfilms genomen van in onze kinderjaren: troetelberen, snorkels, smurfen,...Groetjes
Wij doen iets met fietsen... onze gezamelijke hobby... groetjes Jotje
Hoi,wij hebben als thema 'tv-series', omdat onze uitnodiging net een filmposter is, waarbij we de gasten uitnodigen figuranten te zijn in de opname van onze film 'Het ja-woord'. De tafels worden ingedeeld per tv-serie (foto op klein ezeltje op de tafels). Bij het binnenkomen krijgen de gasten dan per koppel één fotootje van een hoofdrolspeler uit de overeenstemmende tv-serie en zo weten ze aan welke tafel ze moeten zitten.Groetjes,Kathleen.