Terug naar overzicht
Stempeltjes of gekleurde bandjes of stickertjes (op hand kleven) geven aan de gasten zodat ze weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten. Heb ik eens op een trouw gezien en ik vond dat heel leuk.
Hey Kristel,Wij zijn daar momenteel ook allemaal mee bezig.Onze uitnodigingen zijn gedrukt door een vriend van ons op gekleurd papier van 160g van AVA Papierwaren. We gaan dit papier ook gebruiken om onze foto's op te printen die zullen dienen als tafelnamen, al dan niet geplastifieerd. (ons thema is Mechelen, en we zijn op verschillende plaatsen in Mechelen foto's gaan nemen met ons beide op) en dan in ongeveer dezelfde kleur hebben we naamkaartjes gehaald in de AVA.Qua prijs valt het daar allemaal heel goed mee. Ik denk niet dat je het ergens anders goedkoper vindt...Hopelijk kan je hier iets mee doen.Groetjes,Véronique
Dag Kristel,Wij trouwen op 29 juni en hebben voor alle gasten naamkaartjes gemaakt met hetzelfde papier als onze uitnodigingen. Op de voorkant staat hetzelfde als op onze uitnodigingen die we zelf gemaakt hebben. Op de achterkant staat de naam van de gasten en de naam van hun tafel. Deze naamkaartjes geven we op voorhand af aan de maitre d hotel van de zaal. Ze worden dan bij het binnenkomen overhandigd aan de gasten.Op de tafels hebben wij ook kaartjes gezet (weer met hetzelfde papier) waarop de namen van de tafels staan. Wij hebben ervoor gekozen om verschillende landen te gebruiken. Mijn aanstaande bruidegom heeft de huwelijksreis gepland en heeft twaalf mogelijke bestemmingen opgegeven. Van elke bestemming hebben we een tafelkaartje met mooie sfeerfoto's van het land zelf.Hopelijk is dit een leuk idee...Groetjes,Monika
Dag Kristel,Ik ben zelf ook nog op zoek naar originele ideetjes. Bij het surfen vond ik wel een aantal leuke zaken op nog een ander forum:http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=293... Voor de thema's weet ik nog niet wat we gaan nemen, maar mogelijkheden genoeg:- leuke restaurantjes- verschillende champagnes- verschillende wijntjes- straten binnen een bepaalde stad- plaatsen die jullie zullen bezoeken op huwelijksreis- "liefde is"-jes...Groetjes,Liesbeth