Terug naar overzicht
Ik zou het leuk opstellen bij de utgang ofzo, zodat iedereen die het wil mee nemen, ze zelf kan pakken.Groetjes Çoise
hallo,Even een vraagje, waar heb je dat besteld. Lijkt met ook wel een leuke idee!
Ik zou ze in een grote glazen vaas/schaal doen met een briefje erbij. Ik zou dit bij de uitgang neerzetten. Als mensen het dan niet meenemen, is dat omdat ze daar geen behoefte aan hebben lijkt mij zo.Groetjes
Hallo,Dat lijkt me wel een tof bedankje, wij weten nog niet goed wat we als bedankje gaan doen...Mag ik vragen waar je dat besteld hebt? En heb je de foto zelf aangeleverd? (zou ik dan de foto van onze trouwuitnodiging gewoon kunnen laten drukken?)en hoeveel kost dat als ik dat ook vragen mag? Want de meeste bedankjes vind ik zo ontzettend duur... wij hebben 250 gasten, dus willen toch een beetje uitkijken dat het niet te duur wordt.Groetjes,Nathalie
Hi Nicky,Hi Nathalie,Ik vrees dat ik jullie niet ga kunnen verder helpen met een adresje waar je dit kan laten bedrukken.Mijn ventje werkt voor Bic en we hebben dit bij hem op het werk laten doen.Misschien eens informeren bij bedrijven die in gadgets doen.Groetjes,Véro
Normaal gezien komt iedereen voor hij vertrekt goeiedag zeggen, en ik zou het dan geven. Als je het aan de deur zet zal je verschieten hoeveel mensen er 2 of meerdere zullen meenemen. Dan hebben de laatste geen meer.