Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

14-5-2007 16:00:35
Hey bruidjes,

ik vrees dat ik nogal een moeilijke ben ivm schoenen. Overal waar ik ga kijken zijn het zo van die 'puntschoenen' en dat vind ik helemaal niet mooi. Ik heb echt volledig witte schoenen nodig (dus ook de hak moet wit zijn) en dan moet je echt al bij de 'bruidscollectie' gaan kijken en kan je niet naar een gewone schoenenwinkel gaan.
Iemand bruidsschoenen gevonden zonder een punt, maar liefst wel met een hak(je) (dus geen ballerina's)?

dank je wel!!!
Elke

E
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 484

Els
22-9-2007
 Meld misbruik14-5-2007 16:05:48

Probeer eens bij Vanlook in Antwerpen. Maar ga je op zaterdag dan moet je 's morgens vroeg gaan anders bestaat de kans dat je twee uur moet wachten.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik14-5-2007 16:11:00

Hi Elke,

Ik ben vorige week mijn bruidsschoenen gaan kopen, ben bij Van Loock geweest in Zandhoven maar daar hadden ze niet de kleur waar ik naar op zoek was. Hier hebben ze wel veel verschillende modellen maar ik vrees ook hoofdzakelijk met een punt.

We zijn daarna naar de bruidswinkel geweest waar ik mijn kleed heb gekocht en daar heb ik verschillende modelletjes gepast, er was ook een model bij met hakje in dezelfde kleur als schoen (zo'n 3 à 4cm) en afgeronde tip, achteraan liep er een bandje, dus hiel is wel bloot. Zijn ook wel vrij klassieke schoenen, ik heb ze wel niet in het wit gezien, was zelf op zoek naar lilla-achtige schoenen.
Het was van het merk Linea Rafaelli.
Volgens mij staan ze ook wel op de website, anders moet je daar eens kijken.

Nog veel succes met je zoektocht,
Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 16:24:25

Ik heb bij Van Loock in Zandhoven wel schoenen gekocht met een ronde tip en een witte hak van ongeveer 3 cm.

yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik14-5-2007 16:48:40

ik heb ze ook bij van loock in zandhoven gekocht, met ronde voorkant, en mini-hakje van 2 cm.

groetjes & succes

Anne
9-6-2007
 Meld misbruik14-5-2007 16:52:41

Hey bruidjes,
Ik heb een heel goede tip: koop je schoenen in een danswinkel. Daar hebben ze volledig witte schoenen, met hak, met ronde of spitse punt, die bovendien comfortabel zitten. (want ze zijn gemaakt om op te dansen).

Ik heb zo mijn bruidschoenen gekocht, het heeft me niet zo heel veel gekost (85 EUR) en ze zitten perfect.

groetjes,

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik14-5-2007 18:21:09

Helaba Anne,

Waar vind je zulke winkels? Ik ben van Leuven...

Groetjes,
Sheron

E
13-10-2007
 Meld misbruik14-5-2007 19:07:59

mmm, Zandhoven? Heb het eens opgezocht en dat ligt niet direct in mijn buurt. Iemand een idee voor schoenen in Oost-Vlaanderen/Brussel (desnoods West-Vlaanderen)?

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik14-5-2007 19:19:13

Ik heb mijn schoenen gekocht in roeselare, bij Gabrielli. Daar hebben ze ook heel wat bruidsschoenen!
Jessika 27/07/07

Sofie
27-10-2007
 Meld misbruik15-5-2007 7:23:59

Hoi,

Inderdaad, bij Gabrielli in Roeselare hebben ze schoentjes met ronde toppen! (Ik ben ook een spitse-toppen-schoenen-hater).

Groetjes,
Sofie

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik15-5-2007 13:02:51

bedankt allemaal, ik had idd al van een schoenenwinkel in Roeselaere gehoord (maar dacht als dat weer enkel bruidsschoenen op een punt zijn...). ik zal daar eens moeten rondzien.

Anne, waar vind je zo een danswinkel?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...