Terug naar overzicht
Probeer eens bij Vanlook in Antwerpen. Maar ga je op zaterdag dan moet je 's morgens vroeg gaan anders bestaat de kans dat je twee uur moet wachten.
Hi Elke,Ik ben vorige week mijn bruidsschoenen gaan kopen, ben bij Van Loock geweest in Zandhoven maar daar hadden ze niet de kleur waar ik naar op zoek was. Hier hebben ze wel veel verschillende modellen maar ik vrees ook hoofdzakelijk met een punt.We zijn daarna naar de bruidswinkel geweest waar ik mijn kleed heb gekocht en daar heb ik verschillende modelletjes gepast, er was ook een model bij met hakje in dezelfde kleur als schoen (zo'n 3 à 4cm) en afgeronde tip, achteraan liep er een bandje, dus hiel is wel bloot. Zijn ook wel vrij klassieke schoenen, ik heb ze wel niet in het wit gezien, was zelf op zoek naar lilla-achtige schoenen.Het was van het merk Linea Rafaelli.Volgens mij staan ze ook wel op de website, anders moet je daar eens kijken.Nog veel succes met je zoektocht,Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Ik heb bij Van Loock in Zandhoven wel schoenen gekocht met een ronde tip en een witte hak van ongeveer 3 cm.
ik heb ze ook bij van loock in zandhoven gekocht, met ronde voorkant, en mini-hakje van 2 cm.groetjes & succes
Hey bruidjes,Ik heb een heel goede tip: koop je schoenen in een danswinkel. Daar hebben ze volledig witte schoenen, met hak, met ronde of spitse punt, die bovendien comfortabel zitten. (want ze zijn gemaakt om op te dansen).Ik heb zo mijn bruidschoenen gekocht, het heeft me niet zo heel veel gekost (85 EUR) en ze zitten perfect.groetjes,
Helaba Anne,Waar vind je zulke winkels? Ik ben van Leuven...Groetjes,Sheron
mmm, Zandhoven? Heb het eens opgezocht en dat ligt niet direct in mijn buurt. Iemand een idee voor schoenen in Oost-Vlaanderen/Brussel (desnoods West-Vlaanderen)?
Ik heb mijn schoenen gekocht in roeselare, bij Gabrielli. Daar hebben ze ook heel wat bruidsschoenen!Jessika 27/07/07
Hoi,Inderdaad, bij Gabrielli in Roeselare hebben ze schoentjes met ronde toppen! (Ik ben ook een spitse-toppen-schoenen-hater).Groetjes,Sofie
bedankt allemaal, ik had idd al van een schoenenwinkel in Roeselaere gehoord (maar dacht als dat weer enkel bruidsschoenen op een punt zijn...). ik zal daar eens moeten rondzien.Anne, waar vind je zo een danswinkel?