TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
leen
4-5-2007
|
14-5-2007 17:22:54
een collega van mij heeft haar kleed daar gekocht, ze hebben naar 't schijnt enkel heel klassieke dingen hangen. Je kan eventueel wel een bepaald modern merk bestellen ( uit een boek ) , voordeel : veel goedkoper , nadeel : je moet het kopen, ook al bevalt het model je nadien niet als je het aanhebt.
|
|
sadia
7-7-2007
|
12-7-2007 18:49:11
Hoi Marijke,
Ik ben vroeger eens bij modehuis Magda geweest, het zijn mooie kleedjes, goedkoper dan de heel gekende merken die ze daar niet hebben. Natuurlijk ziet iedereen je slechts in die ene jurk die je dan aan hebt, en je zal uiteraard stralen.
Mocht je interesse hebben, ik verkoop mijn kleed, een prachtig trouwkleed Linea Raffaeli uit de nieuwe collectie 2007, maat 40 in ivoorkleur. Dit trouwkleed kan je terugvinden op de startpagina van de website van Linea Raffaeli en (website Linea Raffaeli --> bridal collection --> eerste lijn, eerste en tweede foto aan de linkerzijde). Ik zou er graag nog ongeveer de helft van de nieuwprijs willen hebben.
Als je interesse hebt, kan je me mailen: sadiake@hotmail.com
Veel succes nog,
Sadia
|
|
rina
3-9-2011
|
4-2-2011 12:54:36
ik heb mijn jurk bij Magda bestelt en vind dat ze daar heel vriendelijk en behulpzaam zijn Ze geven raad en je kan er jurken gaan passen om gedachten op te doen Je kan zelfs uitleggen aan Magda wat je zoekt of welke stijl je wilt van jurk En dan zoekt ze deze voor u uit Ik heb geen klachten over hun Veel succes nog , groeten Rina
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|