TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Selma
8-9-2007
|
15-5-2007 13:28:26
Ik vond dat ook niet echt handig, maar heb toch een keuze gemaakt. Bij de jurk die ik gekozen heb (kon achter niet dicht en veel te lang) had ik een heel goed gevoel. En ze zeggen, je voelt het. En bij mij was dat zo. Dus ik ga op mijn instinct af.
Succes!! Groetjes Selma
|
|
Marjan
2-6-2007
|
15-5-2007 13:37:50
Ik ben in twee bruidswinkels geweest. In de eerste kon ik in alle kleedjes in, meestal maten 42, 44 en zelf 46. In de tweede winkel waren het ook de maten 38, 40 en soms 42 die er hingen en daar had ik natuurlijk wel problemen mee. Die rokken kreeg ik niet langs onder aan, maar moesten altijd over m'n hoofd omdat ik nogal probleemheupen heb ;-) Ook in de lengte waren ze meestal te lang, maar dan hadden ze mij op een verhoogske gezet zodat ik toch kon zien hoe het kleed ging vallen bij mijn maat. Ik heb mijn kleed in oktober reeds gekozen en ben ook daarna nog aan het twijfelen geweest tot m'n eerst pasbeurt twee weken geleden. Ik was zo verkocht aan m'n kleed. Ik voelde me echt een prinses.
|
|
Els
22-9-2007
|
15-5-2007 15:31:19
Ik heb normaal maat 36 en heb enkel kleedjes maat 40 kunnen passen. Er zijn dus heel wat speldjes aan te pas gekomen ;-) Ik denk dat het in de meeste winkels wel zo is. Zoals je al zei, ze kunnen moeilijk van 1 kleed meerdere maten binnen hebben...
Els 22/09/07
|
|
mieke
1-9-2007
|
15-5-2007 16:02:06
Ik heb maatje 36 en bij mij zijn er inderdaad ook heel veel speldjes aan te pas gekomen. Voor de meeste kleedjes krijg je zo wel een vrij goed beeld, maar ik heb ook kleedjes "aangehad" waarmee ik zelfs niet tot aan het verhoog geraakte omdat alles (met speldjes en al) gewoon van mij af viel. Veel heb je daar dan niet aan, want van het model blijft dan 0,0 over natuurlijk... Maar ik begrijp wel dat ze niet alle maten kunnen hebben en dat ze dan liefst de meest voorkomende maten nemen.
|
|
Mieke
15-6-2007
|
15-5-2007 20:36:35
Hallo, Dit is inderdaad een probleem. Zoals bij mijn schoonzus kon haar kleed ook niet dicht, en je krijgt dan een beeld van je kleed helemaal gecentreerd en strak aanspannend. Nu als je haar dan zag, in haar echt kleed zat het veel losser, en eigenlijk minder mooi. Gencentreerd was het veel beter!
Ikzelf heb wel geluk gehad, ik heb namelijk een maat 40 kunnen passen. Dit was ideaal, heb dan ook deze maat besteld.
Groetjes,
Mieke 15/06/07
|
|
carry
18-8-2007
|
15-5-2007 22:57:51
Hey Elke,
Ik kreeg mijn kleed vanachter ook niet toe, dan heeft een verkoopster van de winkel het aangedaan om te tonen hoe de achterkant eruit zag. Ik was meteen verkocht en heb dit dan ook genomen, ik kon me wel perfect voorstellen hoe het er uit zou zien. Nu 2 juli mag ik terug voor mijn voorlaatste pas.
Groetjes Carry 18/08/2007
|
|
nathalie
1-9-2007
|
16-5-2007 15:25:58
ik ben mijn kleed gaan kiezen bij het bruidsparadijs in kapellen. Zelf had ik toen maat 54 en hadden ze zelfs het kleed dat ik wou in 56 hangen. Ondertussen hebben ze het besteld in maat 48 omdat ik een maagring had wilde ze wachten om te bestellen. Maar zelfs toen ik die grotere maat aanhad, die veel te groot was, hebben ze die volledig afgespeld en zat ze 'normaal gezien' zoals ze zou moeten zitten.
Dus ondanks een grotere maat heb ik een kleed gepast dat voor mij te groot was (wat toch nog een goed gevoeltje geeft.)
|
|
Mieke
8-9-2007
|
17-5-2007 11:04:45
Bij mij hadden ze stukjes stof die ze er langs achter konden tussen zetten, met knoopjes. Zo paste het uiteindelijk echt goed.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|