Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tip: digitale druk

15-5-2007 15:22:49
Beste bruidjes allemaal,

Dankzij jullie tips i.v.m onze uitndoigingen met foto zijn wij er uit geraakt en gisteren naar de drukker gestapt. Na een hele uitleg en het tonen van voorbeeldjes over 'gewone' druk kwam ze op de proppen met digitale druk. Amai, wat is me dat een verschil qua prijs!!
Ter vergelijking als je bvb. 75 uitnodigingen laat drukken in 3 versies(aankondiging, receptie, avondfeest) kwam dat voor ons (met kleurenfoto) op min. 350 € (andere drukker sprak over 420€). Identiek hetzelfde voor digitale druk komt rond een 150€ met enveloppes erbij!

Ik heb voorbeeldjes gezien van digitale druk met foto, en eerlijk gezegd ik zie daar echt geen verschil in. De drukker zei dat een digitale druk precies lijkt op een hele, hele goeie kleurenfotocopie. Het enige wat je kan zien( als je het weet) is dat als je van heeeeeeel dichtbij kijkt je bij sommige kleuren lijntjes kunt zien (maar ik zag ze dus niet).

Je bent heel wat beperkter naar papierkeuze toe, maar dat stoorde voor ons echt niet aangezien we toch een variant van het wit kiezen.

We wachten nu dus vol ongeduld op onze proefdruk, ik laat jullie weten hoe het vordert.

Groetjes, Jessika 27/07/07

Jessika
27-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 537

Isabel
1-9-2007
 Meld misbruik16-5-2007 20:03:38

Mag ik vragen bij welke drukker je deze inlichtingen gekregen hebt? Wij zijn nog steeds op zoek naar een drukker...

Isabel
01/09/07

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik19-5-2007 18:38:12

Hey isabel!

Dit was bij drukkerij Lowyck te Oostende. Maar ik vermoed dat je dit bij andere drukkers misschien ook kunt verkrijgen hoor!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info