Terug naar overzicht
Hi Elke,Wij hebben ook voor een woorddienst gekozen.Als je wil mail ik je ons misboekje wel eens door. Er zit niet heel veel verschil in hoor. Groetjes,Véro16/6/2007http://veroenbilly.trouwen.com
Bij ons noemen ze dat een gebedsdienst. Wij doen het ook zo. Er is inderdaad niet zoveel verschil. Je kan de indeling vinden op http://users.pandora.be/pastonet/liturgia/vieringen/vie... of zoek onder gebedsdienst huwelijk op google. Ik heb daar in de tijd veel vb gevonden. Er is wel een offerande. Maar geen 2 evangelies en zo + de mis duurt bij ons een 3 kwartier ipv een 1u30. Goed genoeg voor ons. groetjes marjolijn
kan ik het ook krijgen?Ik had een trouwmis in elkaar gestoken, maar nu blijkt onze priester hier ook minder voorstander van te zijn.dus geen communie liefst. tja, dan valt dus ons evangelie weg,en het eucharistisch gebed? en wat met het onze vader? we gingen dat juist laten zingen...voorbeelden welkom dus...alvast bedankt.sterretje.boven@hotmail.comgroetjesDaisy
Heywij hebben zelf gekozen voor een woorddienst ipv een eucharistie.Wij hebben de volgende volgorde en onze pastoor vond het goed:liedverwelkomingschuldbelijdenisopeningsgebedeerste lezingliedevangelie + homilieliedvraaggesprekjawoord ringeneventueel zegening kaarstekenen huwelijksregisterliedwees gegroet (ipv onze vader)bezinningstekstdankwoordjeslotwens en zegenliedWij hebben zoveel mogelijk gewerkt met teksten over één thema (vertrouwen, liefde, licht, warmte, ...) en ook vaker voor een tekst als voor een echt gebed gekozen.groetjesAnnelotte
HALLO ELKEbij ons is het ook geen mis, wel een dankviering omdat het een tweede huwelijk is, indien je wil dat ik je deze doorstuur geef me dan je e mail adresgroetjesVEKEVIN@hotmail.com
Hey bruidjes,Zouden jullie ook aub een voorbeeldje naar mij willen doorsturen (fem_ke18@hotmail.com) want wij gaan ook voor een woorddienst.ThanksFemke
Dag Marjolijn,hadden jullie een originele offerande of het gewone?
hallo, omdat mijn verloofde al getrouwd is geweest voor de kerk hebben we toch gekozen voor een dankviering. en nu ben ik dus op zoek naar voorbeelden om een misboekje te maken. kan iemand mij misschien verder helpen? groetjes sylvie