Terug naar overzicht
Hallo, Ik ben zelf ook van Limburg en heb mijn ceremoniebus gehuurd bij reizen de zigeuner. Daar vallen de prijzen mee in vergelijking met de andere. Groetjes
Hey AnneliesWij hebben gekozen voor Gert Bylois uit genk als ceremoniemeester, hij is echt heel goed heb hem bezig gezien op het huwelijk van mijn nicht en heb daarna ook heel goede reacties gehoor, hij vraag 250 euro, 089/61 34 90 of 0475/86 28 66 dit is zijn telefoonnummer anders moet je hem eens bellen en dan kan hij je meer vertellen.Veel succes !!!Groetjes Dana
Hey Annelies,Wij trouwen ook op 24 mei 2008 in Genk! Voor ons begint nu een plezante tijd, he! Al die voorbereidingen, echt wel leuk! Groetjes, Amalia
Dag AnneliesIk ben luc rohaert en gediplomeerd ceremoniemeester.Ik ben op 24 Mei 2008 nog vrij.Je kan me vrijblijvend bereiken voor alle inlichtingen(prijs, enz)op het volgende telefoonnummer: 0472/221805groeten van luc
Hoi AnneliesAlvast hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Mag ik vragen waar jullie vandaan komen ?? Ik zelf woon in Stein, kort bij Sittard en ben startende als weddingplanner maar een kei in het organiseren van feesten, dus als ik jullie van dienst kan zijn hoor ik dit graag.Alvast veel succes toegewenst, Groetjes, Lydia
hoi, wij zoeken ook een ceremoniemeester, maar dan wel eentje die betaalbaar is...wij wonen en gaan tevens trouwen in zuid-limburg....wie o wie kan ons helpen?