Terug naar overzicht
Jep, heb dezelfde ervaring bij Bruidshuis Ellen; supervriendelijk en toch ook efficiënt. Ik ben zelfs op de dag dat ik ben gaan passen een paar uur later mogen terugkomen op opnieuw de 2 jurken te passen waartussen in aan het twijfelen was. Ben er ook echt supertevreden van.Volgendee week mag ik mijn kleedje gaan passen en gaan ze het op maat maken, spannend!
Hey K,Wat leuk! Ik mag half juni terug :o)
Hallo Isabelle,Inderdaad het is er fantastisch bij bruidshuis Ellen. Ook de pasbeurten erna vallen heel goed mee! Volgende week mag ik terug voor mijn laatste pasbeurt! Spannend. Ook ik ben echt enorm goed geholpen.Bij was er wel een klein misverstand, toen ik voor mn eerste pasbeurt terug ging, zeiden ze van "haal maar je lingerie en schoenen uit". Maar eignelijk wou ik alles daar kopen. Persoonlijk vind ik dat ze er niet veel keus hebben van schoenen. Ook lingerie heb ik dan bij mn gewone lingeriewinkel gekocht. Het ene model was te groot, het andere te klein.Groetjes en veel plezier verder,Mieke
Hoi ook ik ben heel tevreden over bruidshuis Ellen. Mijn zus en een paar vriendinne van haar waren er ook geweest. super gezellig,en fijne ontvangst en niks is teveel. Gisteren alles afgepast en nu defenitie mee naar huis. Morgen is de grote dag dus ik ben nu heel benieuwd wat mijn aanstaander ervan zal vinden! Ik vind hem in elk geval fantastisch! Leen