Terug naar overzicht
heel leuk om dit hier te zetten. ik heb ons meteen ingeschreven! eigenlijk waren we niet van plan een bruidswagen te nemen (we kunnen eigenlijk te voet naar het gemeentehuis en de feestzaal) maar een gratis cabrio zou wel tof zijn natuurlijk...alleen spijtig dat je niet meteen weet of je gewonnen hebt of niet. normaal zou dat toch zo moeilijk niet kunnen zijn als het toch de eerste 3 koppels zijn he.in ieder geval bedankt voor de tip!groetjes,mieke
tof zeg!wij vonden vervoer te duur, maar als we nu eens zouden winnen...ik heb alvast meegedaan, hopelijk nog niemand anders voor 20/07/07?!
Een schitterend initiatief!Ik hoop alvast dat we hem winnen, zou wel leuk zijn.Veel succes allemaal.Kathleen 11 augustus 2007
wat een goede tip! Ik heb ons ook ingeschreven, ik ben benieuwd.
Wil wie gewonnen heeft, het misschien ook laten weten, dan weet ik dat ik niet meer moet hopen. Voorlopig doe ik dat dus wel.
Hallo,Leuk zeg. 'k Heb ons ook ingeschreven.Nu duimen!Ine
heel erg bedankt voor de tip!(je weet maar nooit!)groetjes,anja 01/09/07
HellowBlijkbaar ben ik de enige die niet blij zou zijn met zo'n "cadeau" ,wij hebben zelf een peugeot 807 en nog niets dan last mee gehad (meer in garage gestaan dan bij ons), vorig jaar heb ik hem met m'n toekomstige nog helemaal kunne blussen omdat hij plots in vuur en vlam stond. Ik verkies toch een iets veiligere auto voor de trouw ;)groetjes
halloheb ons ook ingeschreven, maar zou het ook tof vinden moest ik iets horen wie er gewonnen heeftgroetjes sofie
van maria ja wij hebben ons ook ingeschreven je weet maar nooit hé duimen maar