TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
7-7-2007
|
16-5-2007 13:04:46
Hoi Els,
ik trouw niet op dezelfde datum als jou, maar ben ook van Limburg... kan evenzeer handig zijn om tips etc uit te wisselen... Vanwaar ben je precies?
Wij trouwen 07/07/07 en grotendeels is alles geregeld... enkel nog een paar dingen ivm de tafelindeling, bedankjes, fotolocatie moet nog definitief beslist worden... Hopelijk ben ik niets vergeten op zijn minst.
Als je meer informatie over iets wil, mag je me altijd mailen op javaantje@gmail.com (tijdelijk emailadres omdat ik geen reclame en spam wil krijgen)
Groetjes, Nathalie 07/07/07
|
|
Katrien
18-8-2007
|
16-5-2007 13:15:40
Hoi,
Ook wij zijn van Limburg. We trouwen op 18 augustus, dus een maandje eerder dan jullie. De kleine dingen moeten we nog doen. Op dit moment zijn we met de uitnodingen bezig. Je mag me altijd mailen op katrienvreven@hotmail.com
Groetjes, www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Anne
21-9-2007
|
16-5-2007 15:16:36
Hallo, Ik ben van Vlaams-Brabant maar trouw 1 dagje vroeger dan jij, nl 21.09.07. We hebben al veel geregeld kwa grote keuzes nog juist dj. Betreffende de details, zoals naamkaartjes, menu, fotolocatie enz .... hebben we nog veel werk. Liefs Anne
|
|
tamara
15-9-2007
|
16-5-2007 20:30:09
Hoi,
wij zijn van Sint-truiden en trouwen op 15/09/07. Ik denk dat het meeste wel geregeld is, maar alles wat we zelf doen/maken zijn we nog volop met bezig. Ik ben nog bezig met mijn trouwkleed, die van de bruidsmeisjes, dat van mijn zus en schoonzus, de tafelversieringen, de uitnodigingen, de bedankjes, en verder moet ook nog de bloemen en bruidstaart gemaakt worden.
Met nog minder dan 123 dagen te gaan wordt het wel enorm spannend!
Groetjes, Mara.
|
|
jessy
22-9-2007
|
17-5-2007 11:45:02
ik ben van antwerpen en trouw ook 22/09 :) wat we nog moeten doen ringen trouwpak vriend (gaat morgen kijken) uitnodigingen (wel gekozen nog niet besteld) misboekjes menu vastleggen (zaal ligt al vast van augustus) en nog wat kleine dingetjes.
|
|
Evy
22-9-2007
|
17-5-2007 16:33:27
Hey, wij trouwen ook op 22 september 2007, wij moeten nog: menu kiezen, bruidsboeket regelen, kledij kindjes, menu kaarten maken, misboekjes maken, muziek kerk kiezen. Snoepgoed kindjes kiezen en het cadeau voor de ouders niet te vergeten... verder nog naar de Notaris voor ons huwelijkscontract op te stellen. De mannen moeten nog hun huurpak gaan kiezen. groetjes, nog veel werk toch... spannend allemaal. groetjes
|
|
Evy
22-9-2007
|
17-5-2007 16:33:35
Hey, wij trouwen ook op 22 september 2007, wij moeten nog: menu kiezen, bruidsboeket regelen, kledij kindjes, menu kaarten maken, misboekjes maken, muziek kerk kiezen. Snoepgoed kindjes kiezen en het cadeau voor de ouders niet te vergeten... verder nog naar de Notaris voor ons huwelijkscontract op te stellen. De mannen moeten nog hun huurpak gaan kiezen. groetjes, nog veel werk toch... spannend allemaal. groetjes
|
|
Evy
22-9-2007
|
17-5-2007 16:33:44
|
|
Evy
22-9-2007
|
17-5-2007 16:33:51
|
|
Evy
22-9-2007
|
17-5-2007 16:34:00
|
|
Mieke
22-9-2007
|
18-5-2007 9:11:15
wij trouwen ook den 22ste september. we hebben al vrij veel gedaan, alle grote dingen zoals zaal, auto dj, menu, kledij bruidskindje, kostuum en kleed. Vandaag gaan we een proefdruk van onze uitnodigingen laten doen.
Voor de rest nog de kleine dingen he: cadootjes kopen (we weten wel al wat gewoon nog kopen), bloemen, notaris... Maar dat valt aalemaal nog mee.
Ja wij zijn tijdig begonnen aangezien de grote vakantie er aan komt
succes Mieke 22/09/07
|
|
catherine
22-9-2007
|
19-5-2007 9:36:10
Hey Els Wij trouwen ook op 22 september, in Tienen, en ons feest gaat door in St-Truiden. Ik moet eigenlijk nog veel doen hoor, maar ik schijn er niet echt over te stressen. Dat zal misschien nog wel komen :) Waar trouwen jullie?
Groetjes, Cat
|
|
Els
22-9-2007
|
21-5-2007 14:14:40
Niet alleen een naamgenootje, ook nog een trouwdatum-genoot! Wij trouwen dus ook op 22 september, in Aalst. Wat er allemaal al geregeld is, is eigenlijk teveel om op te noemen: zaal, wet, kerk, muziek , fotograaf, videograaf, DJ, huwelijksreis, alle kleding (mannen gehuurd, dames en bruidskindjes gekocht), auto's, misboekje, uitnodigingen kiezen... Volgende week begin ik om de uitnodigigen in elkaar te steken en de enveloppen te schrijven. Verder nog trouwringen zoeken, onze menu definitief kiezen, bloemen bestellen en aftellen ;-)
Els 22/09/07
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|