Terug naar overzicht
Hoi Ulrika,ik heb nog geen huwelijk meegemaakt daar maar wel een feest voor een 50-jarig huwelijk. Ik vond persoonlijk dat de zaal er nogal ouderwets uitzag en ook het interieur, het eten daarentegen was wel heel lekker. Misschien moet je eens gaan kijken in "HofTeRhode", gelegen in Schaffen bij Diest. Dit is een toplocatie. Naar het schijnt is het "Sint-Janbergsklooster" in Halen ook heel goed. Hier heb ik persoonlijk geen ervaring mee, is van horen zeggen.Veel succes met het zoeken naar een zaal.Groetjes,Annelies.20/07/2007
Hallo Ulrika,Wij zijn in onze zoektocht naar zalen ook bij Rotschild langs geweest maar waren over de ontvangst niet echt tevreden. Ook de zaal vonden wij niet het van het (nogal wat aan de oude kant vonden wij). Uiteindelijk hebben we gekozen voor 'Hoeve Gervan' in Lummen. Dit is een gezellige zaal aan het Schulens meer. De mensen zijn daar supervriendelijk. Zij waren de eerste, van alle zalen die we hebben bezocht, die vroegen wat we zelf willen qua eten en hoeveel we er aan willen besteden. Wij houden ons feest daar op 1 september 2007.Nog veel succes met je zoektocht!Katrien
hallo,ik ken deze zaal niet maar zelf hebben we ook gekozen voor hof te rhode in diesthet was de eerste plaats die we bezochten en we waren direct verkochthele vriendelijke ontvangst en als je een beetje oplet valt die prijs nog goed mee lijkt me hoor...veel succes!anja(ook op 01/09/07)