Terug naar overzicht
hoi laetitia,Van waar uit Vlaams - Brabant ben je ergens?Ik kan je wel het adres en het telefoonnummer bezorgen van de deken in Diest... Maar ik weet natuurlijk niet of dit bij de deur is of niet voor jou.Dit is een leuke priester, mijn vriend kent die goed (neen...we zijn geen katholieke die elke week naar de mis gaan ;-)). Hij zou ook hele leuk 'preken'... De mis wordt ook gemaakt rond jullie en niet rond God en al die dingen, het zal dan echt JULLIE mis worden...groetjesMarijke
Hello Marijke,De misviering zou doorgaan in Asse. Een priester uit Diest zou dan een optie kunnen zijn denk ik... Wat is de naam van uw sympathieke priester?Groetjes en bedankt voor de tip!L
Als wij naar de mis gaan, is dit in de Abdij van Affligem maar hier kan je niet trouwen. Wij trouwen daarom in Essene en onze priester is pater Hugo De Bauw. Hij is de priester voor de gemeentes Asse-ter-Heide, Essene en Krokegem. De kerk van Asse is dus bij de deur. Het is een heel vlotte (nog "jonge")man, recht door zee. En hij heeft zonder enige aanmerking ons misboekje goedgekeurd. Wij zijn in Essene eens naar een mis geweest om hem aan het werk te zien en we waren onmiddellijk verkocht. Je kan hem misschien contacteren?Els22/09/07
hoi,de naam van de deken in Diest is Felix Vanmeerbergen.adres: Oscar Nilhoulstraat 4 3290 Diesttelefoon: 013/31.14.11Als je je situatie uitlegt, kan het misschien wel zijn dat hij dit wil doen.klein detail: misschien heb je hem een paar weken terug wel op tv gezien bij de misviering van Annick Van Uytsel.Succes!