Terug naar overzicht
Hallo Marjan,ik heb mijn enveloppendoos gekocht in het bruidsparadijs in Kapellen. Wij zijn zelf van Oostende maar het loonde zeker de moeite om zover te rijden. Zelfs mijn gastenboek (in het genre van mijn enveloppendoos heb ik daar gekocht. En anders als je houdt van veel versiering, moet je eens kijken op www.dantasimport.nl alvast veel gelukstefanie7.7.7
Dag MarjanWij zijn bij Ava-papierwaren langsgeweest voor onze enveloppendoos. Ik heb daar een grote doos in hartvorm gekocht, waar een gleuf in is voor de enveloppen in te steken. Ik heb deze dan zelf versierd met gouden letters (onze namen en de datum van ons huwelijk) en er een lint rond gedaan. Ik vind het resultaat wel geslaagd. De dozen in hartvorm kon je in verschillende maten krijgen. Gastenboeken kan je trouwens ook vinden bij Ava.GroetjesJessie09.06.2007
Hallo Marjan,Wij gebruiken de centen voor onze huwelijksreis en zo staat het ook op de uitnodiging, dus gebruiken wij ipv een enveloppendoos een oude valies. Ons gastenboek heb ik gevonden bij EXPO, 't is er een van me tot you, specifiek voor een huwelijk. Heel lief.Vanessa
Hallo, Wij gebruiken geen gastenboek, maar wenskaarten. De gasten krijgen elk zo een kaart, in de trend van onze uitnodiging. Nadien mogen ze de kaarten in een mandje leggen, of misschien direct in de doos die ik ervoor voorzien heb (in de AVA, een donker bruine doos, met een deksel dat naarvoren dichtklapt). We hebben dit elders eens gezien, en we vonden het wel een leuk idee...Als enveloppendoos (ik wist niet dat het zo heette :-) ) heb ik een bijpassende doos gevonden in de AVA (ter grootte van een grote schoendoos. Ik maak er geen gat in. Nadien wil ik de kaarten daarin bewaren.GroetenMarleen6.7.7