TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
1-9-2007
|
16-5-2007 22:14:12
Hoi Caroline,
Ik ken geen drukker, want wij maken onze uitnodigingen zelf, maar wij trouwen ook op 1 september! Te Kwaremont. Waar trouwen jullie? Al ver in de voorbereidingen?
Groetjes, Vanessa
|
|
Wouter
|
16-5-2007 23:59:53
Caroline, Ik ben geen drukker maar fotograaf (uit jouw streek), maar ik maak ook uitnodigingen ('t schijn goedkoper te zijn dan bij een drukker). Mijn gegevens vind je op deze site bij de fotografen (Artxpo). Of kijk eens op www.artxpo.be Aangezien je van de streek van Oudenaarde bent, wil ik je wel eens een voorbeeld bezorgen.
Wouter
|
|
Veronique
1-9-2007
|
17-5-2007 10:43:42
Hey,
Wij trouwen ook op 1 september! Wij laten onze uitnodigingen maken bij fotograaf Wilga. Voor 150 uitnodigingen betalen we 300 euro, incl proefopname voor de foto's. De fotograaf heeft echt originele ideen voor de kaartjes aangepast aan de personen die trouwen! 2 uren naar een gepast kaartje zitten zoeken (we wilde niet de klassieke zaken) en we hebben iets uigedokterd met de fotograaf. 13 juni gaan we op fotoreportage. eind juni brengen we alle kaartjes rond!
|
|
Caroline
1-9-2007
|
17-5-2007 22:34:39
Vanessa, Wij trouwen in Oudenaarde zelf voor de kerk en het feest is dichtbij Avelgem, juis over de grens met Henegouwen. Heel ver zitten we nog niet in de voorbereidingen, want we zijn nogal last minute mensen. Kerk, feestzaal, DJ, fotograaf, film, vervoer, ... zijn al geregeld en nu zit ik volop bezig met mijn misboekje. Nu zoek ik nog een zangeres voor in de kerk en moeten we het menu nog vastleggen. Hoe ver sta jij al? Groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|