Terug naar overzicht
Dag Sarah,nu zal ik dj en fotograaf vastleggen. in oktober/november zoeken we auto's. Denk dat ik rond maart naar drukkerij zal gaan voor uitnodigingen en modeshows zal bekijken. Moet natuurlijk nu ook beginnen uitkijken naar ceremoniemeester, want we doen het niet zelf hoor!Van waar ben jij ergens?groetjes
Hey Sarah en Kathy,Wij trouwen ook op 18 september volgend jaar! Vandaag nog net een jaartje wachten... en hopen dat het dan net zo mooi weer is als nu. Wij hebben onze zaal, kerk en fotograaf al, maar de rest moeten we nog allemaal zoeken. Wanneer zouden jullie voor een trouwkleed gaan kijken? Zouden daar ook winter en zomercollecties in zijn?groetjes,An
ook wij huwden vorig jaar in sept.We hadden toen slecht weer maar ons feest was zalig.Ik heb hier al meermaals partysound horen vallen op deze site en ik kan enkel beamen dat het inderdaad heel tof was.Er zijn er natuurlijk nog maar deze was echt een goeie dj.succes
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be