Terug naar overzicht
Dag Diane,Ik trouw de 16 juni in de Groene Jager,Zelf hebben wij er nog nooit gefeest maar ik heb er alle vertrouwen in.Het is te hopen dat het mooi weer wordt, want dat is daar toch een prachtige tuin !Wanneer trouwen jullie?Groetjes ,Vicky
Hey,Heel toffe mensen en goede ontvangst, mooie (grote) tuin en mooie zaal, ook wat het budget betreft zijn we tevreden, nu valt het nog af te wachten wat het feest zelf gaat worden want wij doen ons trouwfeest daar 27/07/07, maar van vele mensen hebben wij al gehoord dat we een goede keuze hebben gemaakt! Groetjes vanessaenalain.onzetrouwpagina.com270707
hallo,Ik heb al enkele feesten gedaan in de groene jager. Zelf heb ik gisteren de zaal vast gelegd voor onze trouw. We hebben er alle vertrouwen in dat dit een zeer goede beslissing is.tineke
Hey Vicky,Dit berichtje heeft ons mams geschreven.Wij trouwen 17 mei 2007 ook in de groene jager, alé woensdag leggen we het vast :-)Laat zeker weten wat jullie er van vonden!!Groetjes Kelly
Sorry Foutje 2008 eh!!! Groetjes Kelly
alleszins een betere keuze dan salons cumullus als je 't mij vraagt...daar wordt je gewoon afgezet.