Terug naar overzicht
Hoi, Hier nog erger: we zijn beiden aangeduid als bijzitter. Wij hebben al een peutertje en dit komt écht niet goed uit. Wij trouwen op 6.7.7 en hebben ook onze tijd nodig tijdens het weekend. Je kan misschien eens contact opnemen met de voorzitter van je kiescanton, maar ik vrees ervoor... Misschien goed op tijd gaan. Ze nemen vaak de mensen die te laat komen, en laten de anderen gaan...Succes!Marleen6.7.7
ja daar zullen jullie niet onderuit kunnen. Maar Marleen ik denk wel dat jij kunt vragen dat 1 van de 2 mag thuisblijven hoor omdat je geen andere opvang hebt voor je kind. Zo is dat bij ons toch gedaan.
HoiIdd jullie zullen er niet van onder uit kunnen, maar Marleen jullie kunnen wel zeggen dat er 1 van jullie 2 thuis moeten blijven voor de kindjes.. Bij mijn ouders hadden dit ook, maar er moet zeker 1 iemand gaan...GroetjesVerniek20 07 2007
Hallo Ine,Gisteren had ik je berichtje gelezen en ik dacht "ah, die heeft geen geluk". Maar nu, hebben we vandaag ook post ontvangen ... Mijn vriend moet ook gaan zitten, maar t ergste is dat de zaterdag de 9e zijn vrijgezellen is. En de vrijdag de 15e trouwen we al ...Pfff.Weet iemand wat als geldige reden aanzien wordt om niet te moeten gaan?Groetjes,Mieke
Hey mede-bruidjes,Leuk is anders maar ik vrees dat er niets anders op zit dan te moeten gaan, goh, een geldige reden om niet te moeten gaan ik denk als je ziek bent maar dan moet je een geldig doktersattest hebben, of als je die dag moest werken dan een attest van de werkgever vragen en indien je op vakantie bent (dat is echt pech hebben :o) dan moet je gewoon kunnen bewijzen aan de hand van je ticket en hotel gegevens denk ik en dan eens informeren bij de gemeente.Tot hiertoe nog niets in de bus ontvangen, ik hoop dat het zo blijft!Groetjes,Vân en Michel07/07/07