Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleren bruidskindjes

17-5-2007 14:48:10
Hallo,
Kunnen jullie enkele winkels/kledingmerken aanraden waar ze mooie kinderkleren verkopen? Graag zou ik jongen en meisje in dezelfde stijl zien. Het probleem is dat ze allebei heel ver wonen, zowel van ons als van elkaar en ik dus niet mee kan gaan om de kleertjes. Het moeten zeker kleren zijn die ze nog kunnen doordragen.
De jongen is vier jaar, het meisje is er zes.

an
28-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 661

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik17-5-2007 15:27:06

Hangt er vanaf welke regio je graag zou willen gaan zien. In Kortrijk is er een mooie winkel waar wij de bruidskledij zijn gaan haleN. "Gymp" heette die winkel geloof ik.

Groetjes,

Marisa

an
28-7-2007
 Meld misbruik17-5-2007 15:40:13

Ik zou graag in regio Gent gaan kijken. De kindjes komen uit de provincie Henegouwen en uit Frankrijk tegen grens Luxemburg.

Ans
20-8-2005
 Meld misbruik17-5-2007 17:00:54

Mijn bruidskindjes hebben ook kledij van het merk GYMP. Ik heb het anderhalve maand geleden gekocht en toen hadden ze al niet veel meer omdat de communiecollectie voorbij was, dus ik zou niet lang meer wachten als ik jou was.

davida
7-9-2008
 Meld misbruik17-5-2007 20:18:15

hey

onze kindjes zijn ook 6 en 4 een meisje en jongen.onze dochter droeg iets van donaldson uit de communie collectie en onze zoon iets van tommy.paste bij elkaar maar ik had ook iets van de kledij van mexx gezien en was ook heel mooi.onze zoon kan het doordragen onze dochter niet echt. gymp is ook mooi of cks ....

grtjs

Veerle

Meld misbruik17-5-2007 21:32:47

Hey An,

de kledij voor onze zes bruidskindjes (4 meisjes en twee jongens, tussen 1,5 en 9 jaar) komen van de collectie van GYMP en van TIA TIA.
Wij zijn de kledij gaan kopen zonder de kinderen, daar ze ook te veraf wonen(ze wonen in Amerika en komen pas 1 augustus naar Belgie. Maar we kopen wel regelmatig kledij en hadden een lijsten met alle mogelijke maten van elk kind mee).
De kledij is zeer mooi en ze kunnen ze achteraf nog dragen en combineren met andere kledingsstukken. We hebben voor elk kind iets anders, maar wel allemaal dezelfde genre kledij genomen.
Ik zou, zoals Ans zegt, inderdaad niet te lang meer wachten. Wij hebben de kledij ook een dikke maand geleden al gekocht en toen was er ook al vrij veel weg uit de collectie.

Veel plezier nog met de zoektocht en de voorbereidingen!
Groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik18-5-2007 7:11:08

Hallo An,

Ik heb de kledij voor de kinderen ook gekocht zonder dat ze mee waren. Intussen hebben ze't allemaal al eens gepast en 't is perfect. Wij hebben 3 meisjes en een jongen van 1,5 tot 8 jaar. We hebben de kleertjes gevonden bij Filou en Friends. Vind je ook overal terug en zijn altijd leuke dingen die ze gerust nog kunnen doordragen.
Veel succes ermee!

Vanessa

valerie

Meld misbruik18-5-2007 21:37:53

Wij zijn ook gaan kijken naar GYMP; maar ik vond dat toch wel duur hoor! Wij hebben toen hun kledij bij 'Folieke' gekocht. Heel mooi en betaalbaar. We geven hen nl. ook nog een ander cadeau naast de kleedjes. Ik had dus geen zin om 200 euro per kind uit te geven aan kledij.

Groetjes, Valérie
26 mei 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...