TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katleen
8-9-2007
|
17-5-2007 16:53:07
Hoi Marisa, Ik mag begin juni voor de 1ste keer terug mijn trouwkleed gaan passen. Ik weet zelf nog niet hoe het gaat verlopen maar de verkoopster had mij bij de bestelling al wel laten weten dat ik zeker 3 tot 4 keer zou moeten komen passen. Dus ik denk niet dat het zo raar klinkt dat je nog een keertje moet teruggaan. Ik zou zo zeggen geniet ervan hoe vaker je het mag aandoen hoe leuker toch, niet dan? En La Sposa kennende zal het zeker en vast pikobelo in orde zijn als je het definitief meekrijgt. Groetjes en veel succes Kate.
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
17-5-2007 17:26:26
Hoi,
Ik moet op 25 mei voor mijn tweede pasbeurt gaan en eigenlijk is het dan de bedoeling dat alles in orde is en dat mijn jurk mee naar huis mag.
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Marleen
|
17-5-2007 20:39:21
Hallo, Morgen moet ik gaan voor mijn 2° pasbeurt. Volgens de winkel zal alles dan in orde zijn. Ze vroegen zelfs vorige keer of ik mijn jurk ineens mee naar huis zou nemen... We trouwen pas op 6.7.7, dus ik laat het daar hangen tot een weekje tevoren. Als het dan niet meer goed zou passen, kan er nog iets kleins aan gebeuren. Dat vind ik in ieder geval veiliger... Dat je een 3° pasbeurt moet ondergaan, vind ik echt niet abnormaal hoor. Succes! Marleen 6.7.7
|
|
Véronique
16-6-2007
|
18-5-2007 20:31:08
Hallo Marisa,
Ik zou me niet te veel zorgen maken, het zal allemaal wel goed komen.
Ik ben 2 weken geleden voor het 1st gaan passen en er moeten geen aanpassingen gebeuren, dus ik moet nu echt wachten tot de week voor het huwelijk om mijn kleed te gaan halen. Ik had toch verwacht dat ik nog eens terug moest gaan, maar kennelijk was de maat in 1 keer goed, zonder aanpassingen, er moet zelf niets gebeuren aan de lengte.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Marisa
7-7-2007
|
20-5-2007 19:17:39
bedankt voor alle berichten, ik voel me stukken beter en opgelucht :-)
|
|
Els
22-9-2007
|
21-5-2007 13:56:30
Ik ga binnen 2 weken voor mijn eerste pasbeurt en dan is het de bedoeling dat de speldjes worden gestoken op lengte en de bustier juist wordt aangepast. Dan moet ik in augustus nog 's teruggaan en er is nu al gezegd dat het dan waarschijnlijk nog niet zal "af" zijn. Dat is juist om te vermijden dat alles piekfijn in orde is en ik nog een paar kg zou vermagerd of verdikt zijn. Pas een week voor het huwelijk is alles klaar en zelfs dan zou een kleine aanpassing nog kunnen. Geen zorgen dus!
Els 22/09/07
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|