Terug naar overzicht
geef me je email-adres en ik stuur je een voorbeeld van ons misboekje door!greetzzvanessa
mijn e-mail is : angelinake@hotmail.com
Hoi, Dat is bij ons nu het volgende!Wij gaan de voorkant afstemmen op onze uitnodigingen en dit laten drukken. Onze uitnodigingen zijn door een vriend ontworpen, en hij zou bij de boekjes ook helpen...GroetenMarleen 6.7.7
Hallo,Is het mogelijk om dit naar mij ook eens door te sturen? Ik zit ook met dit probleem, heb al vanalles zitten proberen, maar niets lijkt mij echt mooi tot nu toe.Alvast bedankt!helga.van.malderghem@dommel.be
Hallo!Ik heb ook interesse in deze voorbeeld-kaftjes van de misboekjes. Kan je ze mij ook bezorgen aub? nathaliehaepers@hotmail.comAlvast bedankt & nog veel succes met jullie voorbereidingen,Nathalie
Hey kan ik dit ook ontvangen?alvast bedankt!nele.spiliers@telenet.be080808
Wij doen ze net hetzelfde van ons uitnodigingen, met een stempel van onze intialen.
PFF,ik heb helemaal geen zin in het misboekje doen,dus mijn vriend gaat het doen,wij hebben gisteren de huwelijksvoorbereiding gedaan met de deken en vond het de moeite. NOG 67 dagen en het misboekje is nog niet af en ik heb nog geen testkapsel gedaan,ik vrees dat ik een bridezilla wordt!!!
Ik Ga ook volgend jaar trouwen.Kan er mij ook iemand een voorbeeld van een misboekje door mailen. Moet je dat volledig zelf doen? glenn.devuyst.bvba@telenet.be