Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksverjaardag ouders

17-5-2007 17:20:53
Wij trouwen op 07/07/2007. Mijn ouders zijn die dag 35 jaar getrouwd en we willen iets speciaals doen of geven aan hun op die dag.Heeft er iemand ideetjes?
Groetjes, Ans

Ans
20-8-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 718

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik17-5-2007 17:57:13

Hoi Ans,
Ik heb ooit eens gezien dat in een misboekje van iemand er een tekst was die ook in het misboekje van hun ouders stond. Dat vond ik wel leuk!
groetjes,
Ilse

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-5-2007 21:00:58

Hey,

mijn ouders waren op onze trouwdag 30 jaar getrouwd. Wij hebben op het dansfeest een soort 'tweede openingsdans' gedaan voor mijn ouders. Ze kenden hun eigen openingsdans niet meer, maar hebben gekozen voor een 'Ik heb je lief' van Paul De Leeuw. Kippenvelmoment.

Groetjes,
Lieve

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik18-5-2007 9:02:45

Hey,

Wij trouwen volgend jaar op 3 mei en mijn ouders zijn 6 mei 30 jaar getrouwd. Wij wilden hun ook iets speciaals geven, en denken nu aan een weekendje weg met een Go Bongo of andere bon. Zo kunnen ze wel kiezen waar ze naartoe gaan, en hebben ze een moment voor zichzelf na de drukke trouw.
Dat van die tweede openingsdans lijkt mij ook heel fijn...

Groetjes,
Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...