Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook die dag.We moeten nog iedereen eens opnieuw contacteren en naar de zaal gaan.De misboekjes moeten nog geprint worden evenals de menu's, naamkaartjes en ontvangstkaartjes en dan alles nog ineen knutselen.We weten al wie aan welke tafel zit maar nog niet waar aan de tafel.Dat is het zo'n beetje denk ik.Ik ben al zo lang bezig en nu moet ik op het laatste moment nog zoveel doen. Erg!!!Wat moeten jullie nog doen?Groetjes, Sissi
Hey,wij trouwen ook op 26 mei. Wij moeten enkel nog een paar dingetjes gaan kopen voor op huwelijksreis, we vertrekken op 29 mei, dus we moeten alles hebben voor ons huwelijk. Voor de rest is het nu aftellen en hopen dat we niets vergeten zijn en dat het goed weer zal zijn!!groetjes,Lien
hey heywij trouwen ook op 26 mei, en het begint serieus te kriebelen.Wij moeten nog allemaal detailkes doen. bedankingetjes voor de gasten afwerken, de namenlijst doorgeven aan feestzaal, de cd gaan testen in de kerk! broodjesmaaltijd bestellen voor 's middags, cadeautje bruidskindje kopen, onze valiezen maken (want wij vertrekken op 28 mei op huwelijksreis)en morgen hebben mijn vriendje en ik nog een spetterende vrijgezellenavond tegoed!!Meisjes, Veel succes nog met de laatste dingetjes. Hopelijk kunnen we genieten van een stralend zonnetje! en het wordt voor elk van ons een SUPERdag om nooit te vergeten.Vele groetjesNathalie
Hallo,Wij trouwen ook op 26 mei, maar is maar een klein feest (met 18 man) en dus eigenlijk niks om zenuwachtig te zijn :)Alleen het weer blijft afwachten:)GroetjesEva & Patrick26 mei 2007
Hallo,Wij moeten nog de definitieve tafelschikking doorgeven, nog enkele geschenkjes kopen voor de ouders en dan is het meeste wel zo klaar denk ik.In ieder geval wens ik jullie allemaal een zeer leuke dag toe!!