Terug naar overzicht
wat mij onlangs inspireerde en wat ik ook een mooi liedje vind is "one in a million" van bosson.Komt van de film Miss Congeniality met Sandra Bullock. Heel mooie tekst en ook niet te traag om op te slowen en ook wel een liedje dat niet vaak genomen wordt :)
Hallo, misschien "rood" van marco borsato? :)Die lijst van 50 openingsdansen wil ik ook wel eens zien. Kan je hem eens online zetten aub?groetjes
@ marisa:Ken het liedje wel, maar zal de tekst nog eens ofzoeken.Bedankt allesinds voor de tip.@ An: de lijst met 50 openingsdansen moet hier op t forum ergens tussen de berichten zitten (daarmee dat ik hem gezien heb).Maar zal m proberen te vinden en hierbij te zetten.
Voilà, hier is de lijst dan (sneller gevonden dan ik dacht):1 I Belong To You Eros Ramazotti & Anastacia 2 Parce Que C'est Toi Axelle Red 3 9 Million Bicycles Katie Melua 4 Nothing Else Matters Metallica 5 Come What May Ewan McGregor & Nicole Kidman 6 When You Say Nothing At All Rowan Keating 7 Zie Me Graag Clouseau 8 Altijd Heb Ik Je Lief Clouseau 9 Into My Arms Nick Cave 10 Your Song Elton John 11 You're The One I Need Shakira 12 Don't Wanna Miss A Thing Aerosmith 13 Everything I Do Bryan Adams 14 Tonight I Celebrate My Love Bryson & Flack 15 Mad About You Hooverphonic 16 Beautiful In My Eyes Joshua Kadison 17 Come Away Me Norah Jones 18 You Are The Reason Sarah & Koen Wauters 19 Let's Stay Together Al Green 20 Our Own Love Anouk 21 Just The Way You Are Billy Joël 22 I Finally Found Someone Bryan Adams & Barbara Streisand 23 You Are Dolly Parton 24 Wonderfull Tonight Eric Clapton 25 Your Song Ewan McGregor And Alessandro Safina 26 Je L'Aime à Mourir Francis Cabrel 27 Voor Jou Alleen Frank Boeijen 28 Forever Love Gary Barlow 29 Never Tear Us Apart INXS 30 By My Side INXS 31 Sad Eyes Josh Rouse 32 They Stood Up For Love Live 33 Lopen Op Het Water Marco Borsato & Sita 34 The Ship Song Nick Cave & The Bad Seeds 35 Aventura Obsession 36 Ik Heb Je Lief Paul De Leeuw 37 Whole New World Regina Belle & Peabo Bryson 38 Unchained Melody Righthious Brothers 39 Angels Robbie Williams 40 From This Moment Shania Twain 41 Ik Heb Je Lief Stef Bos 42 I Want To Spend My Lifetime Tina Arena & Marc Anthony 43 One U2 44 All I Want Is You U2 45 Have I Told You Lately That I Loved You Van Morrison 46 Indigo Girl Watershed 47 100 Zita Swoon 48 Tell It Like It Is Aaron Neville 49 All I Need Air 50 Tia Ena Tango Alexiou Harris
Enkele ideeën, maar weet niet of dit voldoet aan 'niet te traag'...- Ozark Henry: Sweet instigator- The Calling: Wherever you will go- Bob Marley: One love- Smash mouth: I'm a believer
Op You Tube heb ik onlangs gezocht naar inspiratie. Eén van de koppels danste op 'Can't take my eyes off you' en dat vonden mijn vriend en ik wel wat omwille van het afwisselen van traag en wat meer tempo. Daarbij is het ook nog eens een heel leuk nummer met een toepasselijke tekst. Laat ons weten wat het wordt hé!Groetjes,Evelien
Op You Tube onlangs een beetje inspiratie opgedaan voor de openingsdans. Daar zag ik '"Can't take my eyes off you"; Dat lijkt me wel aan je beschrijving te voldoen: leuke muziek (afwisselend traag en beetje meer tempo) én een mooie, toepasselijke tekst. In ieder geval: op You Tube staan wel een paar originele... Laat ons weten wat het geworden is hé!Evelien x
Inderdaad.. laat iets weten he welke keuze het geworden is, ik ben ook benieuwd :)
Wij trouwen binnen 3 weken en hebben het liedje Nothing's gonne stop us now van Starship
Hey,Wij trouwen binnen 3 weken. Wij hebben gekozen voor het liedje Nothing 's gonna stop us van Starship. Een mooie liedje met een gepaste tekst.Jessy