Terug naar overzicht
Ik zou eens langs gaan.Groetjes
Ik zou even teruggaan. Om de zolen wat minder glad te maken zou je ermee buiten over de stenen kunnen wrijven.
Hallo,Ik heb ook wa krakjes in mijn schoenen van ze wat in te lopen.Natuurlijk niet zo heel mooi, maar liever wa krakjes in de schoen dan blaren en pijnlijke voeten op de dag van het huwelijk.Mijn kleed hangt heel lang en eigenlijk zie je die schoenen niet.Dus ik maak er mij niet druk in.Groetjes
Hey,Dat er al wat krakjes inzitten is volkomen normaal hoor. Als je met je schoenen rondloopt komen die er automatisch in. Dat zal op je grote dag ook zo zijn en niemand gaat dat abnormaal vinden. Om je zolen minder glad te maken kan ik je aanraden om er even met schuurpapier over te gaan (niet steeds in één richting wrijven maar gewoon kris kras door elkaar).Groetjes, Sissi
Yep, heb ook al krakjes in mijn schoenen, maar als het nu na 5 min al gebeurd, zal het op je dag ook gebeuren. Ik heb ook ontdekt dat de binnenkant van mijn schoen ligt zijn kleur afgeeft op mijn voeten. Dit wordt wel steeds minder, dus tegen september zal dat wel gedaan zijn denk ik. Groetjes, Mara
Hey,ik zou er toch mee terug gaan. Trouwschoenen kosten geld genoeg en moeten dus wel kwaliteit zijn. Als het na vijf minuten al is, wat is het dan na een hele dag? Je kan toch niet verwachten dat je ze maar één keer kunt dragen?Om zolen minder glad te maken, hebben ze mij in de schoenwinkel aangeraden om met een rauwe aardappel over de zool te gaan. Groetjes,Lieve
Jessika,Om de zolen minder glad te maken, zou ik zeker bij de schoenenmaker langsgaan om er een zooltje te laten onderzetten. Ik doe dit bijna bij al mijn schoene: ze glijden, niet (dus veel veiliger) en ze gaan ook veel langer mee.Annelies09.06.07
ja ik heb er ook een zooltje anti-slib laten onderplakkenMieke22/09/07
Waarschijnlijk heb je kalfslederen schoenen en dan is het volkomen normaal dat er plooitjes inkomen. Dat is juist omdat het zo'n soepel (en vaak duurder) materiaal is. Je krijgt er dan ook minder snel zeker voeten in dan in namaaklederen schoenen. Die staat veel stijver, minder plooitjes maar sneller pijn. Dus; niets van aantrekken! Els22/09/07