Terug naar overzicht
Maaike,Dankuwel voor de wensen! 't Is echt leuk om zoveel positieve reacties te horen! 'k Moet wel zeggen dat we hier al twee dagen hebben lopen 'afzien' omdat het voorbij is; nooit gedacht dat het zo'n emotionele impact zou blijven hebben de dagen erna! Maar we houden in elk geval schitterende herinneringen over aan 16 mei. Maandag kom ik inderdaad terug werken, maar 't zal in eerste instantie nog wel een beetje met frisse tegenzin zijn...Genieten jullie nog maar van de laatste voorbereidingsmaanden, want nu kan ik het cliché bevestigen: 't is zo voorbij...groetjes,Valerie16/5/2007ps: ik breng maandag een paar van de eerste fotootjes mee naar school!
Je hebt duidelijk tijd nodig om terug af te kicken. En dat je maandag met wat tegenzin terug zal komen werken, kan ik héél goed begrijpen. In jouw plaats zou ik daar ook geen zin in hebben. Ik vind het nu soms al moeilijk om me op mijn schoolwerk te concentreren, ik kan me dus heel goed voorstellen dat dit nog moeilijker is net voor of net na jullie huwelijk.En wees gerust: we genieten met volle teugen van de laatste voorbereidingsmaanden, al gaat de tijd zo snel...En ik ben al heel benieuwd naar de fotootjes!Maaike