Terug naar overzicht
Hallo,mijn vriend en ik zullen ook huwen volgend jaar. Wijzelf hebben al een contact opgenomen met het Gravenhof. Ik weet niet of je een maand hebt waarin je graag zou huwen maar wij hadden graag in de zomer getrouwd en alles is al volzet tot in oktober. Er was nog één zaterdag in april en één in mei vrij.Het gravenhof is een mooie locatie om te trouwen. Er is een mooie tuin en de zaal is ook mooi. De stoelen en tafels zijn overdekt met nieuwe hoezen en tafellakens.Nog maar recent mag het bruidskoppel daar overnachten in een speciaal voor hen ingericht tuinhuisje.Mijn broer is daar ook getrouwd en we waren zeer tevreden.Ik denk wel dat het ietsje duurder is of de andere feestzalen. Maar ze zijn wel vriendelijk en je wordt er goed bediend.Het loont zeker de moeite om eens te gaan kijken.Veel groetjesLien
beste julie,wij trouwen binnen zeven weken in het gravenhof in torhout en ik zou zeggen, zeker eens een kijkje gaan nemen. Ze zijn erg vriendelijk en de klant is er koning. groetjessaskia
Wij zijn er geweest om inlichtingen te krijgen en ze waren totaal niet vriendelijk. We kregen geen folder mee, ze gaven dat alleen maar aan speciale mensen. Amai mij zien ze daar nooit meer.