Terug naar overzicht
Hallo,Kijk eens op www.zappybaby.be onder het onderwerp 'trouwen': daar heeft iemand een topic 'tiara's aan inkoopprijs' gezet. Misschien vind je daar wel iets...Groetjes,Monia
Hallo,Ik heb deze week mijn tiara gekocht bij Claire's voor €16Groetjes
Bij Mexx hadden ze zowel smalle (+/-2cm) als brede diademen, maar het was nogal donker zilverkleurig.Groetjes!
HalloIk heb ook een zilveren diadeem gekocht om vooraan plat in het haar te schuiven. Ik heb 12,50 € betaald.Ik heb nu wel een andere gezien.Als het je interesseert kan ik je foto sturen per email, als hij je interresseert verkoop ik hem.Groetjes NelePS: je kunt me mailen op pinkievdb@hotmail.com
Ik kocht bij H&M een zilveren en gouden heel fijn diadeempje, echt e gewone diadeem om plat te dragen.Mss moet je daar nog es gaan kijken, ze hebben echt heel veel accessoires nu.GroetjesPatricia01/08/2008
Hallo Jessie,bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) heb je een grote keuze tiara's in zilver. Misschien daar eens een kijkje gaan nemen?Nog veel succes in je zoektocht!Marita
Hallo Jessie,Ik heb de mijne gevonden in Mechelen op de kleine Bruul daar is een winkeltje met allemaal haarbenodigdheden.En diezelfde had ik ook gezien op de site van Bibi-Jane's bruidssieraden (hier staan veel en goedkope dingen op).Veel succes verder met je zoektocht.Groetjes,Els 15/09/2007http://bartenels.trouwen.com
ben vandaag in H&M geweest en daar hadden ze een dunne, zilverkleurige diadeem.Weet niet of het je goesting gaat zijn, en was spot goedkoop, denk een 4€.Ben zelf ook nog aan het denken wat ik ga doen met mijn haar, maar heb nog een jaar de tijd.