Nu Online
Momenteel zijn er 747 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend zilverkleurige diadeem gezocht!

19-5-2007 19:15:13
Hoi
Binnen drie weken trouwen wij (9/6) en vandaag moest ik nog eens een laatste keer mijn kleed gaan passen bij JPC Collection in Antwerpen. Nu had ik gehoopt dat ze daar diademen en tiara's zouden hebben, want ik heb halflang haar en het is te kort om op te steken. Nu blijkt dat ze dus maar een beperkt aantal hebben en mijn keuze zat er absoluut niet bij! Ik ben op zoek naar een zilverkleurige diadeem, die plat kan gedragen worden. Weet iemand van jullie waar ik nog eens zou kunnen gaan horen? Want heel veel tijd heb ik niet meer. Bij Veritas zijn we ook al gaan kijken.
Groetjes
Jessie

Jessie
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 863

MONIA
9-12-2007
 Meld misbruik19-5-2007 22:24:51

Hallo,

Kijk eens op www.zappybaby.be onder het onderwerp 'trouwen': daar heeft iemand een topic 'tiara's aan inkoopprijs' gezet. Misschien vind je daar wel iets...

Groetjes,

Monia

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik20-5-2007 9:50:22

Hallo,

Ik heb deze week mijn tiara gekocht bij Claire's voor €16

Groetjes

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik20-5-2007 10:48:30

Bij Mexx hadden ze zowel smalle (+/-2cm) als brede diademen, maar het was nogal donker zilverkleurig.

Groetjes!

nele
29-9-2007
 Meld misbruik20-5-2007 12:47:40

Hallo

Ik heb ook een zilveren diadeem gekocht om vooraan plat in het haar te schuiven. Ik heb 12,50 € betaald.
Ik heb nu wel een andere gezien.
Als het je interesseert kan ik je foto sturen per email, als hij je interresseert verkoop ik hem.
Groetjes Nele
PS: je kunt me mailen op pinkievdb@hotmail.com

Patricia

Meld misbruik21-5-2007 13:03:24

Ik kocht bij H&M een zilveren en gouden heel fijn diadeempje, echt e gewone diadeem om plat te dragen.
Mss moet je daar nog es gaan kijken, ze hebben echt heel veel accessoires nu.

Groetjes
Patricia
01/08/2008

Marita

Meld misbruik21-5-2007 16:12:32

Hallo Jessie,
bij Het Bruidsparadijs te Kapellen (www.bruidsparadijs.be ) heb je een grote keuze tiara's in zilver. Misschien daar eens een kijkje gaan nemen?
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Els
15-9-2007
 Meld misbruik29-5-2007 12:49:01

Hallo Jessie,

Ik heb de mijne gevonden in Mechelen op de kleine Bruul daar is een winkeltje met allemaal haarbenodigdheden.
En diezelfde had ik ook gezien op de site van Bibi-Jane's bruidssieraden (hier staan veel en goedkope dingen op).

Veel succes verder met je zoektocht.

Groetjes,
Els
15/09/2007
http://bartenels.trouwen.com

Bianca
8-8-2008
 Meld misbruik30-5-2007 19:22:00

ben vandaag in H&M geweest en daar hadden ze een dunne, zilverkleurige diadeem.
Weet niet of het je goesting gaat zijn, en was spot goedkoop, denk een 4€.
Ben zelf ook nog aan het denken wat ik ga doen met mijn haar, maar heb nog een jaar de tijd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...