TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
peter
|
20-5-2007 13:19:43
Dag Veerle,
Licht is een sfeermaker. je feest zal daardoor al dan iet slagen. Het is wel zo Hoe meer licht je vraagt Hoe duurder je prijs wordt voor het feest.
muzikale groetjes Dj Karmelietje
|
|
Veerle
29-9-2007
|
20-5-2007 13:37:08
Alvast bedankt Peter, ik had er geen idee van dat de prijs voor belichting nog zo hoog kon oplopen.
Greets,
Veerle
|
|
Bart
|
20-5-2007 13:53:36
Veerle,
Verlichting is duur, zeker als je met bewegend, intelligent licht gaat werken (scanners, moving heads, laser). Voor dit soort verlichting is echter een donkere zaal aangewezen en rook anders komt het niet echt tot zijn recht. 2x 4par64s + controller en een spiegelbol met 1 of 2 puntspots erop zijn ideaal voor de meeste feesten.
cheers, djlebart
|
|
Marisa
7-7-2007
|
20-5-2007 19:01:05
dag Veerle,
Wij kiezen voor de belichting met 4 spots, de iets duurdere keuze maar dan is het toch wat specialer ook.
|
|
Mieke
8-9-2007
|
21-5-2007 7:24:13
Hallo, Wij hebben ook DJ Ludwig discobar. Maar is dat geen all in prijs dat hij heeft ? Ik wist niet dat je nog eens moest bijbetalen voor de belichting. Is dit veel of heb je ook een optie zonder speciale belichting ? Groetjes
|
|
Veerle
29-9-2007
|
21-5-2007 13:19:50
Hey Mieke!
bij nader inzien vind ik de offerte die Ludwigs overmaakt vrij misleidend. Ze zeggen de prijs, 400 of 440 euro afhankelijk van hoe laat je begint. Er staat wel bij wat er voor die prijs allemaal inzit, maar niet wat er NIET inzit, zijnde dus de belichting. Als leek denk je niet direct aan belichting, wij althans zeker niet, en waarschijnlijk nog wel mensen. Op het gesprek beginnen ze daar ineens over en dan blijkt dat je eigenlijk niet zonder kan. De prijzen variëren tussen de 65 en de 200 euro, afhankelijk van wat je wil. Maar ik vrees dat om een beetje goed te zijn, we 200 euro extra aan ons been zullen hebben.
Veerle 29/09/2007
|
|
Bart
|
21-5-2007 15:04:38
veerle, mieke,
Ik heb geen idee hoe groot jullie zaal is maar "standaard" belichting voor de meeste trouwfeesten is 8x par56 of par64 spots. In het nederlands zijn dit 8 gekleurde spots die knipperen op de maat van de muziek. Een trouwfeest heeft geen nood aan een flitsende lichtshow want die komt niet tot zijn recht zolang er verlichting in de zaal is. Wat je wel extra kan doen is een ruimtevullend lichteffect. een mogelijkheid is de discobal/spiegelbal of een combo van meerdere = met een of enkele spots erop krijg je spikkeltjes doorheen de hele zaal. een andere mogelijkheid : martin raptor of jbsystems stormbird ... wederom een effect met spiegels intern dat gobos (vormkes ... sterrekes, spiralen enz) in verschillende veranderende kleuren doorheen de ruimte stuurt. Beide zijn in principe betaalbare opties, grootorde 25 euro, bij een gewoon verhuurcentrum. Ik heb geen idee hoe ludwigs dit aanrekent natuurlijk.
groeten, djlebart
|
|
peter
|
21-5-2007 17:58:51
graag gedaan veerle
groetjes Muzikale groetjes
|
|
Mieke
8-9-2007
|
22-5-2007 7:39:43
Veerle, Ik heb contact had met hen en ik heb het voordeel dat we de installatie gebruiken van onze feestzaal( mits betaling aan feestzaal ) en dat zij ook belichting hebben. Dus ik heb geen belichting van de DJ nodig. Dus onze prijs zou normaal gelijk blijven. 350euro en na 3 euro een supplement per uur. Groetjes
|
|
jan
19-5-2007
|
22-5-2007 20:40:04
Hallo, wij zijn vorige zaterdag getrouwd en hadden een super dj. Vaste prijs: 300 €. Voor dit geld zette hij zijn installatie tegen 14 uur klaar in de zaal. Vanaf 16 uur (eerste receptie) begon hij foto's te trekken (gratis, is nu eenmaal zijn hobby) Dit deed hij ook tijdens het eten (vanachter zijn discobar met telelens). deze foto's verschenen dan allemaal op de muur van de zaal tijdens het dansfeest. Geniale kerel, een en al passie en volledig openstaand voor inspraak door het trouwkoppel.
Oh ja, de volledige belichting ( vraag me geen technische details maar het was echt in orde met discobal, laserlicht, smogmachine,...) zat in de luttele prijs van 300.
Groetjes, Jan Interesse: jancleuren@hotmail.com
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|