Terug naar overzicht
ga naar tsalmke, de salmhoeve in bonheiden.wij doen er ook ons feest. Hij is barbeque kampioen geweest (wereldwijd) echt superlekker.groetjes
hallo wij doen zelf bbq voor mensen thuis mag ik jullie email adres
nogmaals ik ,wij doen het regelmatig voor feesten zoals ,communie ,verjaardad feest enzovoort
Hoi!wij doen exact hetzelfde als jullie: ook viering buiten, dan receptie en dan avondfeest met BBQ èn een dessertenbuffet, samengesteld door de gasten. Bij ons gaat het allemaal door op 30 juni in het park van de OUde Abdij van Kortenberg.De traiteur van het restaurant verzorgt de BBQ, maar al de rest doen we zelf.Onze uitnodigingen zijn dus ook al weg en we hebben al heel veel leuke reacties gekregen op het idee voor het dessertenbuffet, zeker doen zou ik zo zeggen!Als je nog wat wilt weten:liesdaemen@hotmail.comVeel plezier!LiesPS: wij zorgen wel zelf voor een 'bruidstoetje': mijn mama maakt een hele grote bruidstaart, precies zoals wij het willen!
ik doe ook eeen bbq op 27/7 en mijn traiteur is ook slager,zijn website is de watermeulen.be en hij is goed.
Hoi Saar,Wat een tof idee voor een feest zeg, maar toch een vraagje want wij hadden dit ook graag gedaan. Maar dan kwam het, wat doen jullie als het avondfeest begint met de DJ gaan jullie buren dan niet klagen voor het lawaai??Wij hadden ook graag een BBQ gedaan in een tent in de tuin maar hebben ons dan bedacht voor het lawaai naar het dinerGraag wat raadthanks Chris