Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zelf feest ineen steken + bbq

20-5-2007 12:38:11
Hallo lieve mensen allemaal,
wij zijn druk bezig met de voorbereidingen en de spanning begint te stijgen want vanaf deze week ga ik me bezig houden met het eten!!!
Wij kiezen ervoor om onze viering en aansluitend daarop receptie - avondfeest buiten te doen met een bbq, en een zelfgemaakt dessertenbuffet. iedereen van de familie zou iets maken en dat wordt dan smullen!
Heeft iemand hiermee ervaring?
Vonden de genodigden het leuk?
Wat bij slecht weer?
Kan iemand mij een bbq- organisator aanbevelen? Niet te duur liefst ;-)omgeving mechelen - antwerpen

Groetjes, Saar en Raf

Saar
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 382

yasmine
9-6-2007
 Meld misbruik20-5-2007 13:09:15

ga naar tsalmke, de salmhoeve in bonheiden.
wij doen er ook ons feest. Hij is barbeque kampioen geweest (wereldwijd) echt superlekker.

groetjes

fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik20-5-2007 20:03:26

hallo wij doen zelf bbq voor mensen thuis mag ik jullie email adres

fabienne
7-7-2007
 Meld misbruik20-5-2007 20:04:41

nogmaals ik ,wij doen het regelmatig voor feesten zoals ,communie ,verjaardad feest enzovoort

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik20-5-2007 22:04:24

Hoi!

wij doen exact hetzelfde als jullie: ook viering buiten, dan receptie en dan avondfeest met BBQ èn een dessertenbuffet, samengesteld door de gasten. Bij ons gaat het allemaal door op 30 juni in het park van de OUde Abdij van Kortenberg.
De traiteur van het restaurant verzorgt de BBQ, maar al de rest doen we zelf.
Onze uitnodigingen zijn dus ook al weg en we hebben al heel veel leuke reacties gekregen op het idee voor het dessertenbuffet, zeker doen zou ik zo zeggen!
Als je nog wat wilt weten:
liesdaemen@hotmail.com

Veel plezier!
Lies

PS: wij zorgen wel zelf voor een 'bruidstoetje': mijn mama maakt een hele grote bruidstaart, precies zoals wij het willen!

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 15:03:38

ik doe ook eeen bbq op 27/7 en mijn traiteur is ook slager,zijn website is de watermeulen.be en hij is goed.

Chris

Meld misbruik22-6-2007 11:46:36

Hoi Saar,
Wat een tof idee voor een feest zeg, maar toch een vraagje want wij hadden dit ook graag gedaan. Maar dan kwam het, wat doen jullie als het avondfeest begint met de DJ gaan jullie buren dan niet klagen voor het lawaai??Wij hadden ook graag een BBQ gedaan in een tent in de tuin maar hebben ons dan bedacht voor het lawaai naar het diner
Graag wat raad
thanks
Chris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...