Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan een zekere Lien ivm fotograag voor 300€ (bericht van 21/3/2007)

20-5-2007 17:27:21
Lien,
Op een vraag van iemand ivm met prijzen voor een fotograaf antwoorde je dat er één je huwelijksreportage deed voor 300€ (van klaarmaken tot receptie) met 75 afgedrukte foto's en 120 foto's op DVD. Kan je ma daar eens de gegevens van doorgeven?
Merci!
Aurélie
25/08/2007

Aurélie
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 837

lien
23-2-2007
 Meld misbruik21-5-2007 10:07:48

Hallo Aurélie,

Dat klopt. Het gaat om een Marokkaanse fotograaf uit Brussel. Nu moet ik wel zeggen dat we achteraf een aantal strubbelingen gehad hebben. Onze foto's waren heel mooi, maar de foto's op cd vielen niet uit te vergroten. Na veel problemen hebben we toch nog de negatieven kunnen bekomen, weliswaar tegen betaling. We wisten niet dat we konden kiezen tussen analoge of digitale fotografie daar (ja, ze maken er precies een verschil in). We wilden hen nog vragen als videograaf deze zomer, maar hierover zijn we nu sterk aan het twijfelen.

Pas op, we zijn uiteindelijk tevreden hoor, maar k wil deze zomer niet nog eens problemen;). Als we alles rechtstreeks met die vrouw zouden kunnen regelen, misschien, maar die man... Daar heb ik gene vertrouwen meer in.

Ik kan je wel nog altijd de gegevens doorgeven als je wil...Tenslotte hebben ze goe werk geleverd.

Laat maar iets weten!!

Groetjes,

Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Aurélie
25-8-2007
 Meld misbruik21-5-2007 12:18:22

Dag Lien, bedankt voor het antwoord. Ik had jouw peripelen met de fotograaf dus wel al gelezen op het forum, maar ik had de link niet gelegd.
We gaan dan toch nog wat verder op zoek gaan, want we willen geen verassingen.
Bedankt voor de hulp!
Aurélie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...