Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring met kasteel Sanderling

20-5-2007 21:44:43
Zijn er mensen die hun huwelijksfeest gegeven hebben in kasteel Sanderling. Hoe is het verlopen, was alles in orde. Voldoende drinken bij de dranken forfait enz. Alvast bedankt.

Isabel
15-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 867

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik22-5-2007 13:19:54

Dag Isabel,

Wij zijn eind april naar een trouwfeest in kasteel Sanderling geweest. Het feest op zich was niet helemaal mijn stijl (iets te veel "show"), maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Water was er voldoende. Voor kinderen en mensen die geen alcohol drinken kon je geen andere drank krijgen. Mijn vriend drinkt geen alcohol en die heeft pas rond 1u 's nachts iets anders gekregen dan water.

Met de wijn zijn ze wel iets gieriger. Ze starten met 1 glaasje bij iedereen en komen maar laat en zeer zuinig bijvullen (dit hing blijkbaar ook wel af van tafel tot tafel, want mijn ouders zaten aan een andere tafel en die hebben zelfs maar 1 glas per gang gekregen). Het bruidskoppel had als dessert voor taart gekozen, maaar om een of andere reden was die te klein en kreeg iedereen een stukje van +/- (en ik overdrijf niet) 1 cm.

Bij de hoofdschotel kwamen ze enkel met aardappeltjes een 2de keer rond.

Groetjes

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...