Terug naar overzicht
probeer eens met gelkussentjes.
Hallo,bij de schoenwinkels kan je inlegzooltjes kopen en dat zou misschien in jouw geval wel kunnen lukken. groetjes,Isabel110807
hey, Ja, inlegzooltjes moet zeker lukken.Dat doen ze bij kinderen toch ook als de schoenen iets te groot zijn ;-)Groetjes, Els14/07/2007
Ik heb een heel smal voetje en mijn schoenen zijn vooraan daardoor ook ietsje te groot. Een maatje kleiner had echter te klein geweest... Dus ik leg én een half zooltje (zie je niet in open pumps) én gelkussentjes om geen zeker voeten te hebben. Daardoor zit ik er vooraan dus heel wat hoger in.Els22/09/07
Hallo,Ik zit met hetzelfde probleem. Ik ging naar mijn schoenmaker achter een inlegzooltje, maar die raadde mij dat af. Een inlegzooltje verhoogt je voet, zodat je voorvoet wat vaster komt te zitten, maar achteraan los je het probleem er niet mee op.Hij heeft me iets gegeven waarin een kussentje is ingewerkt en dat ik achteraan in mijn schoenen moet kleven. Ik denk dat het meestal gebruikt wordt voor mensen die vlug blaren hebben op hun hielen als ze blootvoets in schoenen stappen. Je kan daarmee je schoenen een half maatje kleiner maken en het zit nog comfortabel ook.Moet je schoen meer verkleind worden, dan moet de schoenmaker een extra binnenbekleding in je schoen aanbrengen.Ik hoop dat je hier iets mee bent.
Heb ook 35.Heb een 36 gekocht en er een half zooltje bijgekocht. Past vrij goed. Heb wel al gemerkt dat mijn voeten bij warm weer iets zwellen, en dat het zonder zooltje dan ook wel te doen is.Heb ook hele smalle voeten.vervelend he!