Terug naar overzicht
ik vind dat ook wel mooi, ja misschien wat moeilijker leesbaar, maar als jullie gaan veranderen zal het niet 100% jullie gedacht zijn hemieke22/09/07
Mijn vriendin had een donkerblauwe parelmoer kaart met zilverdruk. Dat was heel goed leesbaar.
Kan je er geen witte of lichtgrijze letters opzetten? Ik denk dat het in de eerste plaats het donkergrijs van de kaart is die het superaantrekkelijk maakt. Je kan eventueel overwegen om op de voorflap wel jullie namen of een andere tekst in zilver te zetten, maar de rest binnenin (het echte informatieve) in het wit. Ik denk dat dat ook wel mooi kan zijn!xxxBie
Bie, wit drukken kan niet en lichtgrijs zou nog onduidelijker zijn op de donkergrijze achtergrond. Zilver is echt het "beste" leesbaar, maar je moet wat kantelen in het licht. We gaan het gewoon doen, aangezien het ons oorspronkelijke gedacht is. En als er iemand iets over zegt, antwoorden we gewoon dat het de bedoeling is, dat we dat net speciaal vonden ;-).Ik ga nu ongeveer hetzelfde papier zoeken in Ava om het voorblad van het misboekje te maken én we bestellen menu's ook in dat papier, mét zilverdruk. Als we dan toch bezig zijn...bedankt voor jullie input!Els22/09/07