Nu Online
Momenteel zijn er 289 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma: vervolgbericht van 16 mei

21-5-2007 11:41:34
Dag bruidjes

Heel erg bedankt voor jullie steun en begrip in jullie reacties waaruit blijkt dat ik echt niet alleen sta met mijn verhaal. Ik heb er dit lange weekend (nog maar eens) goed kunnen over nadenken. De meningen waren duidelijk verdeeld. Ik begrijp dat jullie op de hoogte zouden willen gebracht worden van de ontrouw van jullie aanstaande, ondanks de pijn en verdriet dat dit zou meebrengen. Maar ik heb besloten dat ik niet de persoon zal zijn die de boodschap zal overbrengen. Ik zou daarmee namelijk, buiten mezelf, nog 3 andere mensen ongelukkig maken (mijn vriend, de bruid en bruidegom). Ik zal blij zijn wanneer deze week achter de rug is, ik hoop dat ik na zaterdag terug verder kan met mijn leven. Ik heb de juiste beslissing genomen door de relatie te verbreken, ik had dat al eerder geprobeerd, ik liet me altijd wel opnieuw verleiden. Het huwelijk is voor mij echt wel de reden om er definitief een einde aan te maken. En wat betreft de bruid, ze zal het nooit weten en trouwen met haar droomman. Wat betreft de bruidegom: hij heeft geluk dat ik niemand wil kwetsen.

Ik wens jullie alvast een prachtige trouwdag en nog veel mooie gelukkige dagen erna!

Veel liefs

Ann

(voor Anne: je kan me mailen op anndejaeger@yahoo.com)

Ann
30-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 648

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik21-5-2007 11:59:14

Hoi Ann,
Ik ben blij dat je een besluit hebt kunnen nemen. Het is een moedige en goede beslissing. Ik wens je nog veel moed in deze dagen.
Ilse

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik21-5-2007 11:59:17

Hi Ann,

Volgens mij heb je echt de beste beslissing genomen en ik zou het misschien ook wel graag willen weten moest ik in het bruidje haar schoenen staan, maar als ik dan verder denk zou ik het misschien ook niet willen geloven.

Ik kan me best voorstellen dat dit een hele moeilijke periode is voor jou maar de pijn zal zeker verdwijnen en ik hoop dat jij samen met je vriend een hele mooie toekomst tegemoet gaan.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik21-5-2007 12:15:37

Hallo Ann,

Ik denk dat jou beslissing misschien de beste beslissing is in het opzicht van zo weinig mogelijk mensen te kwetsen.

Wat niet weet, niet deert he? Maar als ik redeneer met mijn hart, dan vind ik dat het niet eerlijk is tov die mensen die het niet weten... Op mijn trouwdag wil ik er 100% zeker van kunnen zijn dat mijn schatje mij trouw is en uit de grond van zijn hart eerlijk met mij is en van mij alleen houdt.

Ik zou het verschrikkelijk vinden er ooit achter te komen dat er zo'n grote geheimen zijn. Erger nog, dat er mensen op de hoogte van zijn en het mij niet eens lieten weten.

Maar je kent haar niet, zij kent jou niet, misschien geloofd ze je niet, misschien wel...maar het zou haar alvast aan het denken zetten, komt ze er dan later achter dat jij gelijk had, dan kan ze je niets kwalijk nemen.

Ik hoop dat je deze moeilijke periode snel achter je kan laten!

Veel sterkte!
Nathalie
07/07/07
kenny-nathalie.bruiloftsite.nl

Anne
21-9-2007
 Meld misbruik21-5-2007 12:38:43

Hey dag Ann,

Ik lees dat je echt goed nagedacht hebt. Je hebt je vaak laten verleiden door hem, hij wist jou te raken in je hart, maar nu heb je een beslissig genomen met je verstand. Ik geef toe dat er velen zijn hier die het liever weten dan niet, ok ik begrijp dat, maar het is zoals je zei, niet jouw taak om haar op de hoogte te stellen. Jij hebt je relatie verbroken met hem, dus moet je zelf al je verdriet verwerken en je huidige vriend recht in de ogen kijken, je hoeft er nog niet bovenop het verdriet van een aanstaande bruid en misschien de boosheid van de bruidegom erbij. Ergens moet jij ook verder leven met het gedacht dat je vreemd ging tov je vriend, en dat is niet niks.
Vaak gaat men ergens anders zoeken wat men thuis niet heeft, maar jij bent dan toch nog verstandig genoeg om niet te trouwen, wat de bruidegom wel doet :( ... hij is hier de enige schuldige van het eventueel verdried van het bruidje en hij is de enige die de verantwoordelijkheid moet nemen om haar in te lichten.

Ik wens je veel sterkte toe en jouw geluksdag, zoals die van ons, komt zeer zeker ook.

Liefs.
Anne
ps: stuur je een mailtje seffes

daisy
18-8-2007
 Meld misbruik21-5-2007 16:19:23

hallo,

ik volgde het ook zo wat maar had nog niet gereageerd!
ik denk ook dat je de beste beslissing genomen hebt!
jij zal het wel even moeilijk hebben, en het zal wel even pijn doen, maar dat gaat over!!geloof me!!!

en als het een troost mag zijn: ik denk niet dat de bruid je zou geloven! in ons dorp is er iets soortgelijks gebeurt! daar heeft de broer van de bruidegom de ontrouw van de bruidegom verteld aan de bruid en ze geloofde hem niet! (terwijl het wel degelijk zo was!! de bruid had zelfs al 2 weken ervoor een smsje gevonden in zijn gsm maar hij had er zich kunnen uitpraten)
soit, de broer had toch verklapt... maar zij geloofde niet, hij was kwaad en de broer ... die was de slechte!!

dus ik denk echt dat je de goede beslissing genomen hebt! het is zijn taak en inderdaad, hij zal haar nog bedriegen hoor! als hij het aan jou al voorstelde, ...
ik heb medelijden met zijn toekomstige!! onwetendheid is vaak ook erg! maar jij bent niet de persoon die haar op de hoogte moet brengen!

veel liefs en sterkte!!

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik25-5-2007 15:32:27

Dag Ann,

Ik begrijp dat het voor jou geen gemakkelijke situatie is, maar ik begrijp niet hoe jij hier mee kan leven...

Weten dat er morgen iemand trouwt met een man die totaal anders is dan ze denkt, die haar eeuwige trouw belooft, maar eigenlijk nooit trouw geweest is.

Ik snap echt niet dat je daar schuld wil aan hebben en gewoon kan verderleven...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...