Terug naar overzicht
Wij hebben er enkel eentje voor mijn vriend besteld. Mag wel opvallen dat hij de bruidegom is he!
Hallo, NOrmaal gezien dragen alle mannen van de suite er ééntje en die van de bruidegom is natuurlijk iets meer bloem of groter.GroetjesAnne21.09.07
Bij ons hebben alle mannen van naaste familie een corsage, en mijn vriend krijgt een grotere corsage als mini van het bruidsboeket, hetgeen ik krijg... Lijkt me wel mooi! :-)GroetjesNathalie07/07/07
Bij ons alle mensen die de hele dag achter ons aanlopen (19 personen). Waarschijnlijk die van de bruidegom wel groter. Bij ons dragen ook de vrouwen een corsage. Allemaal links. De mannen de bloem naar beneden (behalve de bruidegom) en de vrouwen naar boven.
Hey,Je kan ook een andere kleur voorzien voor de bruidegom.Groetjes, Sissi
Wij huren voor de mannen van de suite allemaal jaquets en hebben het bijhorende pochet ook gehuurd. Dat vervangt dus de corsage (is ook iets goedkoper). Mijn verloofde draagt een andere (gekocht van Cossmo) corsage, in dezelfde stof als zijn das. De kleur is praktisch hetzelfde als mijn kleed.Els22/09/07