Terug naar overzicht
Hoi kristlWij trouwen de dag voor jullie, nl. 20 07 2007.Wij zijn nu bezig onze uitnodigingen aan het ronddragen (nonkels & tantes) en dan gaat alles op de post...Ons misboekje is bijna klaar om gekopieerd te worden. De liedjes zijn dit weekend gekozen en het koor op hoogte gebracht en nu afwachten wat het zal geven...Onze menukaarten moet ik nog afwerken, maar het papier en materiaal is al in huis.De bloemetjes e.d. worden in de tuin geplant enzo, zodat alles mooi staat voor op de trouwdag.We moeten nog kiezen welke bloemetjes we gaan gebruiken in de middengang van de kerk en welk bloemstukje op het altaar zal geplaatst worden.Nu vrijdag ga ik mijn proefkapsel laten doen (ben echt benieuwd!), mijn make-up heb ik al eens gehad en was echt geslaagd!We moeten nog een locatie zoeken om onze fotoreportage te doen. (maar hebben nog geen idee)Dan moeten we nog eens samenzitten met de weddingplanner (planning opmaken), chaffeur, fotograaf, DJ en videograaf.Mijn vriend moet nog op zoek naar een bruidsboeket (denk ik, hij doet er nogal geheimzinnig over... Misschien heeft hij al iets beslist, maar weet ik het niet.)Onze gastenboek hebben we al, maar gaan hem nog wat versieren e.d.. Dan moeten we nog een enveloppendoos maken. Mijn mama is bezig ons ringenkussen aan het maken.Dan moeten we nog mini-sandwiches bestellen voor 's middags, zodat de mensen van de suite iets te eten hebben...Is er dan nog iets? Hoop dat ik niets vergeet...Hoe zit het met jullie?GroetjesVeroniek20 07 2007