TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Thierry
|
|
|
lies
7-7-2007
|
22-5-2007 7:49:30
hallo, ik ben daar op 28 april naar een trouwfeest geweest en twas zeker dik in orde, het eten was zelfs uitstekend!
|
|
Natalie
28-7-2007
|
22-5-2007 15:09:40
Hallo,
Wij trouwen op 28 juli in deze feestzaal. We hebben al verschillende keren contact gehad met de uitbaters en ik kan alleen maar zeggen hoe correct, stipt en vriendelijk dat ze zijn. Kenissen van ons zijn al verschillende malen naar een trouwfeest gemoeten dat daar plaats vond en elke keer hoorde ik zeer positieve reacties. Ik heb err dan ook alle vertrouwen in dat we een zeer mooi feest zullen beleven!
Groetjes,
Natalie 28/07/07
|
|
Natacha
7-7-2007
|
23-5-2007 9:30:57
Wij geven ons feest in de zilveren zwaan in zuienkerke heel vriendelijk en budgetair heel ok!
groetjes Natacha
|
|
Jenny
12-9-2008
|
23-5-2007 13:41:31
Bedankt voor jullie reacties! We hebben vandaag een optie genomen bij Salons Saint-Germain(voor 3 weken zodat we toch eerst eens de zaal kunnen bekijken. De Grote Stove was qua inrichting volledig onze goesting, maar het klikte niet echt met de uitbater. Hij wou voor de avondgasten per sé een dessertenbuffet opdringe, andere mogelijkheden zoals verrassingsbroden, oesterbar, enz waren er nit. Hij deed een beetje alsof hij aan ons niet veel zou verdienen. Wij gaan namelijk het eten enkel met de familie doen (35 man ongeveer)en nadien komen al onze vrienden, collega's, vrienden van de ouders, buren ed erbij. We willen een tof feest maar als we al deze mensen ook een menu moeten geven gaat dat meer geld kosten dan we aan die dag willen geven. We hebben liever een heel lekkere menu voor de familie en nadien iets origineel voor de avondgasten. Bij Saint-Germain was dit totaal geen probleem. Daar is alles bespreekbaar en is dessertenbuffet zeker niet verplicht. Wij willen bv heel lekker grote bruidstaart. Bij Grote Stove was het mogelijk om dat door onze bakker te laten leveren, maar dan moesten we bovenop toch nog dessertbuffet nemen voor iedereen. Veel van onze vrienden zijn nu eenmaal geen grote dessert-eters, dus dan willen wij dat niet doen gewoon omdat de uitbater ons verplicht hé. Het is onze dag en ik zou graag onze ideetjes erin verwerkt zien.Had op het einde ook gevraagd om oms een mailtje te sturen met dagen die nog vrij waren in augsutus en september 2008, maar dat is nog niet aangekomen. Denk dat de uitbater dacht dat hij aan ons toch niet veel zou verdienen en dan ook maar geen moeite meer moet doen. Hij heeft het dan erg mis gehad, watn ons feest in Saint-Germain zal meer kosten dan in de Grote Stove, maar het zal wel volledig onze geosting zijn, en dat is voor ons het belangrijkste!
Groetjes, Jenny & Kris
|
|
Annemie
20-7-2007
|
23-5-2007 21:57:21
Hey Jenny,
Saint-Germain is een uitstekende keuze. Ik heb er een trouwfeest meegemaakt en jaarlijks ging ons personeelsfeest er door. Ik zeg wel jaarlijks,want de Saint-Germain staat over te laten. Ik zou dit wel eens aankaarten en toch extra info nemen.
|
|
Jenny
12-9-2008
|
24-5-2007 17:38:05
Annemie,
Ik heb hen vandaag nog eens gebeld en ze bevestigen dat de traiteur (dus niet de feestzaal) een jaar geleden over te nemen stond, maar uiteindelijk is dit toch niet doorgegaan. Voor de toekomst zijn er geen plannen om de zaal of traiteur over te laten. Toch bedankt voor je info. Blij te horen dat de feesten daar goed zijn. Ben er nu zeker van dat we de juiste keuze gemaakt hebben. En nu hebben we eindelijk ook een datum (12 september 2008). We hadden nog geen datum beslist omdat we eersteen zaal zochten die ons aanstond en dan een datum zouden nemen die zij nog vrij hadden. Toch blij dat deze "speciale" datum nog vrij is. We hebben mekaar namelijk leren kennen de dag na mijn vriend zijn verjaardag, en nu trouwen we de dag na mijn verjaardag.
Groetjes, Jenny
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|