Terug naar overzicht
Nee!niet doen, er zijn al verschillende topics hierover geweest, en iedereen vind het ronduit teleurstellend!De website geeft een erg vertekend beeld van de werkelijkheid, en de service is naar mijn smaak gewoon slecht tot onbestaande.Moest je in de buurt wonen zoals wij, dan kan je wel eens binnenspringen en misschien vind je er ook wel iets van wat je zoekt, maar om speciaal van de kust te komen is het de rit absoluut niet waard!Niet doen, zou ik zo zeggen!Lies2 en 30 juni
Hoi,Ik zou je ook echt niet aanraden om de moeite te doen om zo ver te rijden! Ik heb zelf die moeite ook gedaan naar aanleiding van de mooie site en kan je alleen maar vertellen dat het een ontgoocheling was! Zeer oude winkel, absoluut niet mooi gepresenteerd en wat ze er verkochten was ook al zeker niet de moeite waard, dat vind je elders ook wel.Groetjes, Annelies20/07/2007
Ok, bedankt voor julie reacties, weer wat tijd bespaard!Jessika
Hi Jessika,Ik ben daar ook eens langsgereden en gewoon terug doorgereden, sloeg echt tegen.Volgens mij kan je alle accessoires zeker op ander plaatsen vinden. Groetjes,Véro16/6/2007
Hallo,Wij zijn er dit weekend ook geweest. Ik had iets gezien op hun site dat ik wilde. Ik heb dit ook gekocht en het is in orde.Maar de winkel algemeen valt inderdaad heel erg tegen!!Ook hun vervoer! Op hun site foto's van zeer mooie wagens en bussen. Maar ze stonden allemaal buiten aan de winkel: amai, verf die afschilfert, grijs, grauw en stoffig binnenin, sommige zijn roest...Geen aanrader dusHelga 11/08/07
Hallo,Ikzelf heb mijn jurk en accessoires in het bruidshuis gelocht en was heel tevreden over de service. Onze bus hebben we ook daar gehuurd. Voor mij geld dus; een aanrader!!
Ik vond het ook heel teleurstellend.Heel kitscherig!!!Ik heb daar nu eens niks gevonden wat me kon interesseren.Ja,1 ding,postzegels met hartjes op om op de trouwuitnodigingen te plakken.En de auto's staan er buiten,geheel onverzorgd.
Hallo,Ikzelf heb mijn droomjurk gekocht in het bruidsparadijs. Persoonlijk ben ik best wel tevreden. Ok, de winkel oogt niet zo mooi aan de buitenkant maar de keuze jurken dat ze er hebben! Ik kan vergelijken met andere winkels en ze hebben echt wel een serieus uitgebreide keuze. Hetzelfde voor de uitnodigingen. Heb zelf wel gemerkt dat de eigenaars niet altijd even vriendelijk zijn,maar het personeel wel hoor.In elk geval, veel succes met je zoektocht!!Groetjes, Inge.