Terug naar overzicht
Hoi,Organdi ken ik niet. Ikzelf heb een kleedje van Taylina Lynn. Zij is er ook voor gekend om sobere maar elegante jurken te ontwerpen. Het kostte 700 euro. Er is wel geen website van. Groetjes,Ilse
Hallo Elien,Ik ben nog nooit bij Organdi geweest, maar ken het merk wel. Is heel mooi, vooral als je voor sober bent. Je kan misschien eens gaan kijken aan de etalage (heb ik al gedaan), prijzen staan trouwens geafficieerd. Alles wordt op maat gemaakt, dus de prijzen zijn echt afhankelijk van model, stoffen, enz. Ik denk dat het begint rond +/- 900 EUR tot 2.500 en meer. Ik zou zeggen, maak gewoon eens een afspraak om langs te gaan. Alternatief voor dit type kleedjes is Dianna David (zelfde modellen en manier van werken, maar vermoedelijk ook ongeveer dezelfde prijs).Succes!
Hi Ilse,Heb je soms het adres of telefoonnummer om in contact te komen met Taylina Lynn? Ik ben ook op zoek naar een sobere jurk en effectief bij Organdi Valens hebben ze precies net wat ik zoek. Wel een beetje bang van de prijs...alvast bedankt